Yakı(şık)lı: Theo James

by - 01:30

 Merhaba güzeller!

Yeni bir yakışıklıyla karşınızdayım. Yeni tanınmaya başlayan bir isim olduğundan erken keşfetmemiz ilerde takip etmemiz açısından daha kolay olur diye hemen sizide haberdar edeyim istedim bu yakışıklıdan. 16 Aralık 1984 doğumlu olan asıl adı Theodore Peter James Kinnaird Taptiklis olan oyuncuyu biz Theo James olarak tanıdık valla çocuğa sülale boyu isim vermişler. Uyumsuz serisinin filminden hatırlayabileceğiniz bu yakışıklıyı biraz inceleyelim mi???



 Günlük hayatta Theo James'de rahat, sportif kıyafetler giymeyi tercih edenlerdenmiş. Zaten kim o tarz şeyler giymeyi istemezki. Genelde kotları yada kanvas pantolonları tercih ediyormuş. Üzeriniyse gömlek yada tişörtlerle geçiştiriyor...



 Uyumsuz filminin galaları dışında pek bir etkinliğe katılmazmış sanırım ki fotoğrafları yok! Takım elbiselerin yakıştığı bir başka ünlü isimle daha karşı karşıyayız arkadaşlar! Ayrıca Theo'da en çok hoşuma giden şey rengarenk giydiği takım elbiseleri. Hani bazı insanlarda takıntıdır siyahtan başka renk falan giymezler ya baksanıza Theo ne bulursa giymiş. İyide etmiş valla yakışıyor...



Resmi olmayan yada yarı resmi etkinliklerede bu şekilde katılıyormuş. Yani günlük hayatındaki giyiminden farklı giyinmiyormuş. Bu hallerindense takım elbiseli hallerini tercih ederim yaa o hallerinden sonra bunlar pek bir spor geldi gözüme...



Ben Uyumsuz filmi sayesinde tanıdım Theo James'i. Biraz soğuk bir karakteri varmış gibi görünüyor ama bu karakterinden mi yoksa sert yüz hatlarından mı kaynaklanıyor bilemiyorum. Yinede ilginç ve iyi bir oyunculuğu var. Siz nasıl buldunuz Theo James'i? Siz Karanlıklar Ülkesi filminden hatırlıyor musunuz onu? Siz nasıl buldunuz giyim tarzını? Sizin fikirlerinizide mutlaka öğrenmek isterim...


Görseller Google'dan Alıntıdır.




You May Also Like

4 Yorum

  1. Bu adama bayılıyorum dersem yeridir :) hem yakışıklı hem karizmatik hem giyinmeyi biliyor. Röportajlarında görmüştüm çok da sempatik ve eğlenceli aslında. Günlük giydiği gömleklerin bazılarının renklerini sevmesem de genel anlamda harika gözüküyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen aynen Cansu'cum. Valla ben hala takım elbiseli hallerinde takılı kaldım :))

      Sil
  2. Ben uyumsuz filmi ile tanıdım çokta beğendim :) Ardından Karanlıklar Ülkesini izledim.
    Çok sevimli. Hatlarından dolayı soğuk görünüyor görünsün bazıları soğuk sever :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Karanlıklar Ülkesini izlemiştim ama onu hatırlamıyorum. Tabii ki Ayşe'cim zevkler ve renkler tartışılmaz diye boşuna dememişler :)

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡