Ikea Online Alışverişim

by - 01:30

 Merhaba!

Mezuniyetten sonra annemle odamı yenilemeye karar verdik ama mobilya seçmek biraz uzun sürdü. Tabii ben ikea'dan mobilya isteyince ve Antalya'da şube olmayınca mecburen alışverişi internetten yaptık. Buarada bu aldığım mobilyaların daha fazlasını Almanya'dayken kuzenlerimin odasına alıp kurmuştuk. O yüzden gidip görmeme gerek yoktu. Ben sadece şifonyer ve komodin almakla yetindim...


Gelelim alışverişimin detayına; 25 Temmuz'da siparişi oluşturduk ve aynı gün kargoya verildiler. 31 Temmuz'daysa elime ulaştı. Aslında kargo süresi 3 gün ama benim siparişim bayrama denk geldiğinden bana teslimatı uzadı. Bu alışveriş toplamda 416 TL tuttu ve kargo parasını merak ederseniz sadece 48 TL'idi. Normalde pahalı gibi görünüyor ama aslında ucuz bir alışveriş oldu. Tabi sonra birkaç alışverişim daha oldu ama önemli olan bu olduğu için onlardan bahsetmeye gerek duymuyorum...


Çok kişi bilmez ama belli zamanlarda tamiratçı kimliğimi ortaya çıkarır ve bu tip işler yaparım. Çokta zevkli olduğunu düşünüyorum. Kurarken bazen söylensemde çok eğleniyorum. Komidini babamla beraber kurduk çünkü matkabın şarjı bitmişti nerdeyse 1 saatte bitirdik. 6 çekmeceli şifonyerimi iste tek başıma kurdum! Tabi matkabın yardımıyla ihih :) Onu kurmamsa 3 saatimi aldı. Bu tip şeyleri kurarken en çok zorlandığım şey çekmecelerin altına geçirilen o uzun demir ama onun dışında pek zorlanmadım...



Kısacası ben içim çok rahat bir şekilde ikea online sitesinden alışveriş yapabiliyorum. Belki içinizde alışveriş yapmayı isteyipte tereddüt eden vardır diyede bu yazıyı yazmak istedim. Çoğu şeyi online alarak mağazalardan daha çabuk bulabildiğimi düşünüyorum. Hatta en son alışverişimde şu meşhur ikea saksılarından bile aldım! Sizde ikea'dan online alışveriş yaptınız mı? Şu ikea mobilyalarını kurma konusundan sizde benim gibi usta mısınız? Seviyor musunuz böyle şeyleri kurmayı? Tabii bide şifonyerimle komodinimi nasıl buldunuz? Sizin görüşlerinizide öğrenmek isterim...



Kendinize iyi bakın...  :)



You May Also Like

2 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡