Yükselen Trendlerden: Palmiye Deseni / Palm Print

by - 01:30

Yükselen Trendlerden: Palmiye Deseni / Palm Print
Merhaba!

Sıcak ve yazın bize çağrıştırdığı ilk şeylerden biride palmiye ağaçlarıdır değil mi? Yani en azından bana öyle. Antalya'da yada yazlık bir bölgede yaşıyorsanız eminim sizde böyle düşünüyorsunuzdur. Eee bu kadar çok göze batan bir objeyken kıyafetlerimizde yer almaması nerdeyse imkansızdı. Benim çok hoşuma gidiyor o yüzdende bu konuda biraz konuşalım istedim...



Yaz aylarında en çok kullandığımız parçalardan olan elbiseler, etekler, şortlarda bu desenden nasibini alanlardan. İri desenli palmiyeler sayesinde yada çok karışık palmiye desenleri sayesinde fazlalıklar tarihe karışmış gibi görünebilir. İri desenler genelde kamufle olaylarında baya iyi olduğundan palmiye deseninide seveceğinizi düşünüyorum. Ben en çok uçuş uçuş olan elbiselerde ve şortlarda seviyorum bu deseni...


Tulumlar tekrardan ortaya çıktığından beri elimden geldiğince kullanaya çalışıyorum. Sanırım 3-4 tane var dolabımda. Tabi palmiye desenlisi yok ama belli mi olur ilerde belki o da olur. Şu sağdaki ve soldaki tulumların hem modellerine hemde renklerine bayıldım...


Nerdeyse 2 yıldır yıldızı parlayan kimonolarda da palmiye deseni acayip güzel duruyor. Bikini, mayo, pareo gibi parçalarda da bu yaz sık sık palmiye desenleri kullanılmış. Sanırım dayanamayıp kendime palmiye desenli bir kimono yapabilirim. Sizce nasıllar?



Beyonce - Lily Collins - Anna Dello Russo - Lupita Nyong'o - Bella Thorne


Görseller Google'dan Alıntıdır.


***

Palmiye deseni hakkında sizinle paylaşmak istediklerim bu şekildeydi. Dolabımda bir kaç sene öncesinden kalma bir tane pembe palmiye desenli omuzları açık bluzum vardı bu yazıyı hazırlarken hatırladım ve en kısa sürede giymeyi düşünüyorum. Sizde beğeniyor musunuz bu deseni? Siz ne düşünüyorsunuz? Sizin görüşlerinizide öğrenmeyi çok isterim...


Kendinize iyi bakın...  :)



You May Also Like

6 Yorum

  1. Bir Adanalı olarak palmiyelerden nasibimi epeyce alıyorum :) kimonolarda çok daha güzel duruyor bence desenler. Bir de siyah beyaz tulumluyu sevdim özellikle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende Antalya'da fazlasıyla nasibimi alıyorum hihi :)
      Eveettt kimonolarda çok güzel görünüyor. ^.^

      Sil
  2. Valla çok güzel bencee cıvıl cıvıl :)

    YanıtlaSil
  3. hawai tarzı gibi :)
    erkek gömleklerinde moda olmasın lütfen :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen oralarda da simge palmiye :D
      Ahaha buna kesinlikle katılıyorum! Sonra ortalik fena oluyor :))

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡