Yakı(şık)lı: Travis Fimmel

by - 01:30

YAKI(SIK)LI: Travis Fimmel
Hellöööö!

Bu yazıda History Channel'ın gülü, Vikings dizisinin bitanecik baş karakteri Ragnar Lothbrok'u canlandıran 15 temmuz 1979 doğumlu Avusturalyalı oyuncu Travis Fimmel'ı konuk etmek istedim. Fena mı oldu? Vikings'in 2. sezonuna kıyıpta daha izleyemedim ama olsun yinede 1. sezon bile yetti ve beni bu yazıyı yazmaya iten şey oldu...



Genel olarak Travis Fimmel'ın sosyal medyada çok fazla fotoğrafı yokmuş. Bende günlük hayatındaki tarzını azda olsa bize gösterebileceğini düşündüğüm çoğuda setlerdeki hallerinden olan bir kolaj yaptım. Anladığım kadarıyla tipik rahat, spor tarzda giyinen biriymiş. Hepimiz gibi o da kot pantolonlarıyla aşk yaşıyanlardan baksanıza...



Travis, kırmızı halıda da spor giyinme tarzından ödün vermeyenlerdenmiş. Klasik ceket, gömlek, pantolon kombinini bile spor tarzda ayakkabılarla tamamlayanlardan. Valla benim bu tarzına hiçte itirazım yok. Bence kendine yakıştırmasını biliyor...



Travis Fimmel'ı ben ve belki sizde Vikings dizisi sayesinde tanıdık. Amaaa o yıllar önce modellik kariyerinde Calvin Klein mankenliğide yapmış! Aslında ünüde buradan geliyormuş. Ne varsa şu Calvin Klein mankenlerinde var (yazar burda Jamie Dornan'a gönderme yaptı). Vikings'den önce birkaç oyunculuk deneyimi daha olmuş ama bence Ragnar Lothbrok rolü kadar önemli değiller...


Görseller Google'dan Alıntıdır.


***

Travis Fimmel hakkında benim şimdilik size söyleyeceklerim bu kadardı. Dizide çoğu zaman o masmavi gözleri, beyaz teni kanla kaplanınca bir tiksinti gelsede sevdim ben bu adamı. Hemde kişiliği çok eğlenceli gibi göründü gözüme. Siz ne düşünüyorsunuz Travis Fimmel hakkında? Sizde beğeniyor musunuz onu? Oyunculuğunu nasıl buluyorsunuz? Vikings dizisinin hayranlarından mısınız? Kısacası sizin görüşlerinizide öğrenmeyi çok isterim...


Kendinize iyi bakın...  :)


You May Also Like

2 Yorum

  1. Vikingse baslamistim ama sonra sarmadi biraktim nedense ama Travis'in yakisikliligi zihnime kazinmisti :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ilk bende öyle olmustum ama 3-4 bölüm izledikten sonra sardı zaten hepi topu 1 sezon 10 bölümden oluşuyor hihi :)
      Sende haklısın bebeğim kazınmayacak gibi değil. :)

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡