Yükselen Trendlerden: Metalik Elbiseler

by - 01:30

Lanvin Runway

Merhaba!

Geçen sene Mart ayında yazdığım Modası Geldi: Metallic yazıyı hatırlıyor musunuz bilemiyorum ama o zamanlardan beri süre gelen bir trend olan metalik renkler bu sene ilkbahar/yaz aylarında yine dikkatleri üzerine topluyor. Bu sefer özellikle Metalik elbiselere değinmek istedim...



 Bana kalırsa metalik elbiseler çok amaçlı parçalardan biri. Hem gündüz hem gece kullanılabilme imkanları olan nadir parçalardan olduğundan baştacı edilmeliler! 70'lerden günümüze miras kalan bu metalik elbiseler oldukça seksi ve abartılı bir şıklık sunmuyor sizcede? Lanvin, Gucci gibi markaların yeni sezon ürünlerinde bu tonlardan bolca varmış...


Gelelim elbiseleri kullanım şekline; Gündüzleri; bir sandalet, topuklu gibi ayakkabılarla üzerinize alacağınız kot ceket, yelekle oldukça rahat kullanabileceğimizi düşünüyorum. Gece ise; Şık bir topukluyla, gösterişsiz takılarla, şık bir clutchla güpgüzel bir kombin yaparak düğün sezonuna sağlam adımlarla ilerleyebiliriz. Malum yaz demek düğün sezonu demek o yüzden mutlaka dolabımızda böyle günümüzü kurtaracak parçalar olmalı, değil mi?



Rita Ora - Eva Longoria - Diane Kruger - Anna Dello Russo - Heidi Klum


Kaynak:Elle

***


Metalik tonları zaten seviyordum ama şimdilerde daha bir fazla sever oldum. Bakalım kısmetse (yani bulabilirsem) kendime bir tane metalik elbise almalıyım diye düşünüyorum. Zaten maaşı giyime ve kozmetiğe yatırmadıktan sonra çalışmanın tadı tuzu kalmıyor o yüzden kendini kısıtlamayanlardanım. Siz nasıl buluyorsunuz bu metalik elbiseleri? Sevdiniz mi? Sizde nerdeyse bütün maaşınızı, paranızı giyime yada kozmetiğe yatıranlardan mısınız? Sizin görüşlerinizide öğrenmek isterim...


Kendinize iyi bakın...  :)


You May Also Like

2 Yorum

  1. hiç bana uygun değil sanki :)
    metalik elbiseler biraz iddialı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende öyle parlak olanları giyemem ama mat olanları giyebilirim diye düşünüyorum :))

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡