Elie Saab: Rita Ora & Sarah Davidson

by - 01:30

 Merhaba!

Elie Saab'ın pullu payetli elbiselerine alışkın olduğumdan bu seferki dantel detaylı aşırı dekolteli elbiseyi bir yadırgadım ama yinede fena görünmüyor. Elbise hem pembe hemde dantelli olunca yemede yanında yat kıvamında olmuş. Bakalım siz hangi ünlüye bu elbiseyi daha çok yakıştıracaksınız???



Rita OraMTV Ema's 2013'e katılmadan önce hayranlarıyla buluşmaya gittiğinde bu canım pembe Elie Saab elbiseyi giymiş. Ayakkabısının ayağındaki duruşundan nefret ettim! Dekoltede çok iri görünen göğüslerinide pek hoş bulmadım. Aşırı platin saçlarıda bu görünümüyle bana çok çiğ geldi...



Geçtiğimiz Nisan ayında düzenlenen Academy of Country Music Awards'e Sarah Davidson aynı pembe Elie Saab elbiseyle katılmış. Elbise cuk diye oturmuş üzerine, çokta güzel taşımış ama bana yanlış gelen bir kaç detayıda yok değil. Öncelikle bacak dekoltesinden görünen o bacağın rengi pek hoş değil. İnsan bir bronzlaştırıcı sürer. İkinci olarakta ayakkabı seçimini pek beğenmedim. Tabi bunlar Rita Ora'nın kusurlarının yanında bence çok az kalıyor. Siz nasıl buldunuz elbiseyi? Sizce hangisine daha çok yakışmış elbise? Sizin görüşlerinizide öğrenmek isterim...


Kaynak:RCFA


Kendinize iyi bakın...  :)


You May Also Like

4 Yorum

  1. Bence iki ünlüye de yakışmamış.Üstteki modele daha çok yakışmış.Elbiseye kesinlikle bayıldım.Ama bu elbiseyi incecik biri giymeli bence :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adamin elinin degdigi nerdeyse herseye bayilmamak imkansiz gibi bisey oluyor bizler için. Aslinda şöyle bir bakinca dogru diyorsun şekerim manken hepsinden güzel taşımış. :))

      Sil
  2. kesinlikle katılıyorum, daha zarif biri taşımalı Elie Saab ın harikalarını :)
    Zaten adama hayrandım iyice depreştirdin :)heheheh
    sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adama ve yaptiklarina hayran olmamak gibi bir lüksümüz yokki canım. Yani bize öyle bir hak tanımıyor ki mükemmel ötesi yaptığı şaheserleriyle. :))
      Sevgiler

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡