Yükselen Trendlerden: Nike Air Max

by - 01:30

 Bu seneki doğum günü hediyelerim hep ayakkabı olsun istedim ve öylede oldu. Hediyelerimden biride kardeşimin aldığı pembe-siyah Nike Air Maxlerim. Alındığı günden beri inanılmaz rahat ettim! Ben daha önceleri neden almamışım diye hayıflanırken geçtiğimiz haftalarda Nike Air Max 27. yaşını kutladı! Evet, 27 yıldır piyasada varlarmış. Peki son yıllarda kombinlerde kendilerine nasıl yer bulmuşlar diye merak ettiyseniz işte bende o konuya sizinle biraz bakmak istedim...



 Kış aylarında genelde oversize mantolarla yapılan bir sürü kombinde gördük. Yaz-kış farketmeksizin çok kullanışlı ayakkabılar. Özellikle son yıllarda spor ayakkabı trendinin çok öne çıkmasıyla sürekli görüyoruz. Zaten sneakers dediğimizde bence akla ilk gelen ayakkabılardan biri air maxler sonuçta 27 yıldır varlarmış...


Skinny jeanlerle, skinny pantolonlarla, desenli yada deri taytlarla çok güzel kombinler yapıldığını düşünüyorum. O yüzden beğendiğim bazı kombinleri size örnek olarak göstermek istedim. Ben şu sıralar en çok dar paça kotlarımla kullanıyorum. Havalar ısındığında etek ve şortlarımlada çok güzel kombinler yapabilirim. Nike Air Maxlerin biraz kaba görünüşleri olsada bence çok güzeller! Sizce bu kombinlerde nasıl duruyorlar?


 Yaz ayları geldiğindeyse elbiselerle, skortlarla, eteklerle, şortlarla çok harika kombinler yaratabileceğimize inanıyorum. Mesela kot şortun üzerine bir kimono giyip altınada air maxlerimizi giydiğimizde bence tadından yenmeyecek bir kombin olur. Siz ne düşünüyorsunuz? Yazın air maxlerle nasıl kombinler yapılabilir?


 İşte rakiplerimiz! Air maxlerle beylerde en az bizim kadar yaratıcı kombinler yapıyorlar haberiniz olsun kızlar! Günlük yada resmi giyindikleri kombinlerin altına artık hepimizin bildiği gibi sık sık spor ayakkabı kullanıyorlar. Onlarda daha çok dar paça pantolonlarla kullanıyorlarmış. Siz nasıl buluyorsunuz beylerin kombinlerini? Ben çok beğeniyorum!



Beyonce - Jessica Alba - Rita Ora - Jamie Foxx - Barack Obama - Kanye West 

Kaynak:Pinterest

***


Nike Air Maxlerin günümüzde kullanıldıkları kombinlere örnek vermek istedim ve umarım bu konuda size yardımcı olabilmişimdir. Artık şıklığımızı ve rahatımızı birarada sağlayabildiğimiz bu spor ayakkabı trendini ben çok seviyorum! Tabi bundan sonra Air Maxlerimle ayrılmaz ikili olmayı düşünüyorum. Buarada bence Air Maxlerin bu kadar çok tercih edilmesinin en önemli sebeplerinden biride onlarca renk ve desene sahip olmasıdır. Mutlaka kendinize uygun bir model bulabileceğinizi düşünüyorum. Siz nasıl buluyorsunuz Nike Air Maxleri? Sizde kullanıyor musunuz? Sizin görüşlerinizide mutlaka öğrenmek isterim...


Kendinize iyi bakın...  :)


You May Also Like

4 Yorum

  1. Nike her zaman favorim :) kombinler harika ilham kaynağı olmuş buarada çok teşekkürler tatlım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla benimde son zamanlardaki favorim. Nerdeyse ayağımdan hiç çıkarmıyorum. Beğenmene çok sevindim kombinleri Gülsinem'cim. :)

      Sil
  2. Kullanmıyorum ama kullanmayı çok istiyorum. alınacaklar listemde kendisi şöyle bol pembeli morlu turunculu cıvıl cıvıl :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım aradığın rengi bulabilirsin ve eminim zaten çok rahat edeceksindir. :)

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡