Fendi: Emma Roberts & Kate Upton

by - 01:30

 Fendi'nin bu elbisesinde kullandığı kırmızı en tatlı tonlardan biri değil mi yaa? Elbise kendinden işlemeli, desenli olduğundan bayada şık duruyor. Hadi bakalım bu güzel elbiseyi ayrı zamanlarda giyip pişti olan Emma Roberts ve Kate Upton'ın üzerindeki duruşlarına?



 Fendi'nin bu kırmızı kendinden desenli kısa elbisesini ilk olarak oyuncu Emma Roberts bu seneki Vanity Fair Oscar Partisinde giymişti hatırlarsanız? Ben Emma'ya pek yakıştıramadım bu elbiseyi. Tamam renk uyumlarını falan çok güzel yakalamış ama o omuzlardaki vatka havası pek ona yakışmamış...


Kate Upton aynı elbiseyi oynadığı The Other Women filminin Almanya prömiyerinde giymiş. Filmi merak etmiyorum desem yalan olur çünkü mankenliği iyi olan birinin oyunculuğu nasıl insan merak ediyor. Elbiseye gelecek olursak Kate Upton'ın iri hatlarına pek uyum sağlayamadığını düşünüyorum yani benimkinden bile büyük bir göbeği varmış yada öyle görünüyor bilemedim. Haa ama Emma'dan daha çok yakışmış en azından içini fazlasıyla doldurmuş...


Görseller Google'dan Alıntıdır.

***


Emma Roberts ve Kate Upton gibi ayrı dünyaların insanlarını karşılaştırmamızı mümkün kılan Fendi'nin bu elbisesinin tonu onların üzerinde pek belli olmasada ilk görseldeki gibi harika bir kırmızı. Ben tabiki kararsız kaldım. Emma fazlasıyla cılızken, Kate iriliğiyle elbiseyi doldurmuş. Siz ne düşünüyorsunuz elbise hakkında? Sizce Kate Upton mı yoksa Emma Robertsdaha güzel taşımış bu elbiseyi? Sizin görüşlerinizide öğrenmeyi çok isterim...


Kendinize iyi bakın...  :)


You May Also Like

2 Yorum

  1. Yanıtlar
    1. Ben hala kararsızım ama yinede Kate Upton 1 tık önde gibi elbiseyi taşımada :)

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡