Some E-cards'larım

by - 13:30

 Can sıkıntısına birebir bişey keşfetmişken bundan sizede bahsetmek istedim. Hatırlarsanız daha öncede buna benzer bir yazıyla Bitstript Uygulamasından bahsetmiştim. Neyse biz gelelim Some e-cards'a. Siteye üye olması çok kolay, kullanımı ondanda kolay. Üyelik işlemlerini bitirdiğiniz zaman siteyi kullanmaya ve kendi e-cardlarınızı oluşturmaya başlayabiliyorsunuz. Kartlarınızın renk ve resimlerini kategorilerden kendi isteğinize göre seçebiliyorsunuz. Bu kadar konuşmak yeter. Gelin hadi benim oluşturduğum e-cardlarıma bakalım...






Sevdiğim sözleri bu şekilde yazmak benim çok hoşuma gitti. Sık sık değil ama arada canım sıkıldığında rahatça kullanabileceğim bir uygulama oldu. Siz nasıl buldunuz benim e-kartlarımı?
Sizde Some e-card sitesini kullanıyor musunuz?



Kendinize iyi bakın...  :)

You May Also Like

4 Yorum

  1. Çok değişik bir post olmuş canım ya, bende görüp görüp kaynağını merak ediyordum, öğrenmiş oldum!

    <3 <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler tatlım. Öğrenmene yardımcı olabildiysem ne güzel hehe :)

      Sil
  2. gerçekten çok güzel bir post yine o mükemmel bilgilerinizi bizimle paylaşmışşınız şimdi hemen bakıyorum _____

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim. Çok teşekkür ederim o güzel yorumların içinde. <3 :)

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡