Kozvibox Çekilişi Kazandım

by - 12:30

Merhaba güzellikler!

Geçtiğimiz hafta çarşamba günü Her Şeyden Bir Tutam blogunun yaptığı Kozvi Box çekilişini kazandım. Hatta ne yalan söyleyeyim Kozvi Box denen güzellikten ilk defa çekilişe katılırken haberim oldu! Nasıl olduysa daha önce hiç duymamışım...
Aslında bu benim ilk çekiliş kazanmam değil. Bir kerede çanta kazanmıştım ve kargo parasını ben ödemiştimki onu hiç bir zaman saymıyorum. Neyse gelelim konumuza ben neler aldım???



Aslında fotoğraftada görüldüğü gibi;

Sebamed'in Baby LipBalm'ı,
Vichy'nin serumu (sırf meraktan),
Vichy'nin 3ü1 arada temizleyicisi,
Bioderma ABCdermo H2O,
Biodermo Photoderm Spot SPF50+


İşte hepsi bu kadarcık. İlk başta düşünüyordum neden sadece kutuya 15 TL veriliyor diye ama kutusu çok güzel ve kullanışlı, yani değermiş verilen paraya. Çok beğendim. Buarada Her Şeyden Bir Tutam blogunun sahibi sevgili Zehra'ya ve Kozvi.com firmasına çok teşekkür ederim...



Kendinize iyi bakın...  :)

You May Also Like

4 Yorum

  1. ahh ne güzel, umarım sansın hep devam eder, hediyeler harika

    www.sibeldemirci.net

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım dediğin gibi olur. Teşekkür ederim Sibel'cim. :)

      Sil
  2. Gizemcim paylaşmışsın,ne kadar incesin.
    Çok teşekkür ederim.

    Bu arada Bioderma ABCdermo H2O aslında bebek ve çocuklar için ama çok iyi makyaj ve cilt temizliği sağlıyor.
    Bu yüzden kendin de kullanabilirsin:)

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim tatlım. :)

      Evet onun bebekler ve çocuklar için olduğunu bilerek aldım zaten kendime değildi ama yinede uyardığın için teşekkür ederim :))

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡