Modası Geldi: Kadife Taç

by - 00:30


Merhaba!

Uzun zamandır ortalarda olmayan saç aksesuarlarından biri yani taçlar geri döndü! Eskiye göre biraz farklı şekilde olsada döndü. Şimdilerde daha büyük ve tombişler üstelik kadifelerde! Tabii ki taç diyince ilk olarak kraliçemiz Blair Waldorf aklımıza gelecekti, ne sandınız? Gossip Girl'ü lisedeyken izlemeye başlamıştım ve itiraf ediyorum o zaman bende herkes gibi Blair'e özenerek taç takmaya başlamıştım. Şimdilerdeyse form değiştiren taç trendine birlikte bir bakalım mı?



Kadife olarak üretilen bu taçlar eskiye göre baya büyük yani kabarık ve tombiş formdalar. Hatta ne kadar büyükse o kadar ilgi çekici oluyorlar. Renk skalası baya geniş olmasına rağmen en çok siyah tercih ediliyor...



Tabii incili olarak süslenen modellerinide unutmamak lazım! Ben sade olan modelden aldım biraz böyle kullanıp belki sonra kendim üzerine inci ekleyebilirim diye. Eğer isterseniz sizde o şekilde bir kullanım kolaylığı yapabilirsiniz. Siz bu kadife taçlar hakkında ne düşünüyorsunuz?




Açıkcası ben zaten minyonum, kafamda baya büyük ve ilgi çekici duruyor farkındayım ama napalım seviyorum...

You May Also Like

4 Yorum

  1. özellikle benim gibi küçük kafalarda çok komik duruyor bence..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki bende de öyledir ama ben takıyorum napayım sevdim :)

      Sil
  2. Bu taçları oldum olası sevmem, koca kafa gibi oluyor takan bence :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başta bende öyle düşünüyordum ama şimdilerde seviyorum :)

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡