Christian Dior: Angelababy & Julia Michaels

by - 13:30


Julia Michaels'ı bu Christian Dior Fall 2017 koleksiyonundan olan güzel tasarımla Vma's 2017'de görmüştük. Işıltısı, parıltısı tam kıvamında olaran bu tasarım hepimizi kendisine hayran bırakmıştı...




Angelababy ise bu kıyafetle Madame Tussauds'daki balmumu heykelinin açılışına katılmış çünkü aynı kıyafet heykelinde üzerinde! Boşuna bizi kendine hayran bıraktı demiyoruz. Üstelik bu tasarım şimdi uzuuunn sürelerde aklımızdan çıkmamaya hazır şekilde! 

Sizce kim daha iyi taşımış? Muhtemelen biz giysek Julia gibi görünürüz. Angelababy kadar zayıf olmak istemem. Sizin fikirlerinizide duymak isterim...


Kaynak:Pinterest


You May Also Like

4 Yorum

  1. ben Angela'da daha çok beğendim..

    YanıtlaSil
  2. Elbisenin üst beden duruşunu pek sevmedim. Dior da eleştirdim ya daha da birşey demiyorum :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahha napalım canımcık Dior diye zorla mı beğencez :)

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡