Modası Geldi: Kargo Pantolonlar

by - 01:30


Merhaba!

Son birkaç aydır herkesin ayağında gördüğümüz hatta erkeklerden biz kadınlara transfer olan bir moda akımından bahsedelim istiyorum. Konumuz tabii ki kargo pantolonlar! Çokta eski olmayan bir trendken resmen yeniden hortladı diyebiliriz. İlkokula giderken hatırlıyorum benim kargo pantolonlarım vardı. Tabii şimdi onlardan iz kalmadı ama yinede dolabıma yeni bir tane ekledim...




İsterseniz spor ve rahat kombinlerle kullanabilirsiniz istersenizde topuklu ayakkabı yada topuklu botlarla spor şık kombin yapabilirsiniz. Kullanım açısından inanılmaz rahatlar! Şu sıralar en çok toprak tonları, haki ve siyah renkleri kullanılsa da kot olanlarıda baya ilgi görüyor. Sizin dolabınızda da kargo pantolonlara yer açıldı mı? Sizde kullanıyor musunuz? Sizin fikirlerinizide öğrenmek isterim...




Bella Hadid  -  Alessandra Ambrosio  -  Kendall Jenner





You May Also Like

4 Yorum

  1. Gerçekten sevdiğim bir model kargo pantolon yeniden moda olmasına da sevindim. Kot olanı değil ama yeşil olanlara bayıldım sanırım bende yenisini dolabıma ekleyecğim :) Güzel yazın için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende son zamanlarda çok beğeniyorum. Şimdiden güle güle kullan :)

      Sil
  2. ayy cok begendigim tarzz , giyelim giyelim 😊

    YanıtlaSil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡