Ralph Lauren: Blake Lively & Melania Trump

by - 01:30


Merhaba!

Ralph Lauren'in gri ekoseli pantolon ceket takımını çok başarılı bir şekilde kombinleyerek giyen Blake Lively'den başlamak istedim. Aslında ikinci olarak giyen olmasına rağmen bence çok daha başarılı. Tam bir maskülen hava yakalamamış mı? Genel olarak giyim tarzını çok beğendiğim ve hayran olduğum için çok beğenmiş gibi görünmek istemem ama baştan söylemeliyim benim tercihim Blake!




Markanın bir süre boykot edilmesine sebep olan kadın, Amerika'nın First Ladysi Melania Trump ilk olarak bu takımı kocasıyla katılmak zorunda olduğu ziyarette giymiş. Tabii ki hoş ve alımlı bir kadın olduğu için ne giyse yakışıyor. Giydiği şeyleri üzerine yakıştırıyor ve taşımasını biliyor ama yinede ben Blake diyorum. Sizce kim daha iyi kombinlemiş? Hangisine daha çok yakışmış? Fikirlerinizi öğrenmek isterim...



Görseller Google'dan Alınmıştır.


You May Also Like

8 Yorum

  1. Blake Lively tarzını herzaman beğenirim. Belki çantası farklı olabilirdi ama yine de Blake !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen çanta konusuna bende katılıyorum canım 😊

      Sil
  2. tabi ki Blake diyorum ben..

    YanıtlaSil
  3. Bu kizi cok seviyorum ben ya😍

    YanıtlaSil
  4. Blake fazla maskülen geldi bana, Melani diyorum ben :))

    YanıtlaSil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡