Modası Geldi: Oversize Sweater Dress

by - 01:30


Merhaba!

Baharın gelmesiyle birlikte yavaştan kıyafetlerimizi inceltmeye başlayacağız o yüzden lafı fazla uzatmadan konuya geçiyorum. Oversize modellerin şimdilerde çok moda olduğunu hepimiz biliyoruz. Bu kış örgü kazaklar, hırkalarda çok modaydı onuda biliyoruz. Şimdilerdeyse ikisinin birleşimi gibi bişey olan Oversize kazak elbiseleri çokça görmeye devam edeceğiz. Genelde uzun çizmelerle yada spor ayakkabılarla kombinlenen bu kazak elbiseler çok şık görünmüyor mu? İnanılmaz kurtarıcı bişey! Alt üst kombini düşünmeden ayakkabını seç ve çık dışarı...




Gigi Hadid  -  Zendaya

Siz bu oversize sweater dress akımı hakkında ne düşünüyorsunuz? Sizcede kurtarıcılar mı? Siz kombinlerinizde kullanıyor musunuz yada kullanmayı düşünüyor musunuz?




You May Also Like

8 Yorum

  1. yani yurtdışında güzel ama burada giyilir mi bilemedim..

    YanıtlaSil
  2. Kalın mus çoraplarla çok seviyorum oversize kazakları. Gerçekten kurtarıcı oluyorlar..

    YanıtlaSil
  3. Ben 6 sene once giyiyordum boyle elbise seklinde🙈🙈 cok hosuma gidiyor👌🏻

    YanıtlaSil
  4. Günlük olarak hem rahat hem de çok şık bir kombin😊💗 en güzeli de altına birçok ayakkabıyla uyduğundan risksiz olması sanırım🤓

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya günlük kullanımda çok pratik bir kombin olabiliyor 🤗

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡