Saint Laurent: Rachel Weisz & Robin Wright

by - 01:30


Merhaba!

Saint Laurent'in Fall 2017 koleksiyonunda yer alan bu parlak baskılı elbiseyi çok beğendim zaten parlak olsun benim olsun yani. Oyunculuğunuda çok beğendiğim Rachel Weisz giyince dahada bir dikkatimi çekti. Gotham Awards 2017 gecesinde giydiği elbiseyi siyah ten çorapla ve siyah stilettoyla kombinlemesi benim hoşuma gitti. Renk kontrastını bozmadan kombinin siyahla devam etmesini beğendim...





Tabii ondan önce Cannes kırmızı halısında Robin Wright bu elbiseyi giymişti. Yine aynı şekilde siyah stilettoyla kombinlemiş fakat elbise uzun kollu ve bacakları çıplak kalınca tabii tenide çok açık renk olunca bana pek hoş görünmedi. Bide elbisenin kollarının aşırı uzunluğu yüzünden birikmesi gözüme çok battı. Sizce kime daha çok yakışmış? Siz elbiseyi beğendiniz mi?


Kaynak:RCFA



You May Also Like

0 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡