Modası Geldi: 'Baba' Sneakers

01:30


Merhaba!

Yeni yıla girdik diye eskiden günümüze tekrar gelen trendlere devam etmeyeceğimiz anlamına gelmiyor. Bugünkü konumuz 'Dad Sneakers' diye anılan ve bizde de 'Baba spor ayakkabısı' denilen trend! Öyle denmesinin en büyük sebebi; Hollywood filmlerinde hep gördüğümüz babaların ayaklarında olan inanılmaz rahat dedikleri ama çok kaba duran ve herkesin hemen çıkarttırmak istediği ayakkabıların birebir aynısı olmaları! Markası ne olursa olsun kaba ve hantal görünen spor ayakkabılarıyla bu sezon rahatlığı tercih etmemiz gerekiyormuş. Hepimizin arayıpta bulamadığı şey olunca uygulamamak olmaazzz...




Ugly yani çirkin diye tabir edilen ne varsa önümüze bir bir sunuluyor ve önceden beğenmediğimiz herşeyi şimdilerde ayıla bayıla kullanıyoruz. Tabii ki her trendi uygulamak zorunda değiliz ama elimizde hali hazırda malzeme varsa neden uygulamayalım? Kombinlenmesi oldukça serbest olan trendlerden biri olduğu için her kombine ayak uydurabiliyor. İsterseniz ceket-pantolon takımın altına isterseniz çok şık kombinlerin altına giyin kimsenin size karşı çıkacağı yok. Buarada kombinlerinizde renkleri kullanmaktanda korkmayın! Siz bu trend hakkında ne düşünüyorsunuz? Sizce rahatlığımızın ön plana çıktığı Baba spor ayakkabısı trendi iyi mi kötü mü? 



Kaynak:Pinterest


You Might Also Like

14 Yorum

  1. bence güzel ve rahat görünüyorlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle çok rahat görünüyorlar 😊

      Sil
  2. Harika ya bende çok seviyorum iyi oldu moda olması :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla bende seviyorum, sevilmeyecek gibide değiller ki Merve’cim en rahat ayakkabılardan 😊

      Sil
  3. Ugly olsun bizim olsun ;))) Bu model spor ayakkabıları hep sevmişimdir...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ya bende beğeniyorum. Dünyada gittikçe rahatlık moda oluyor. 🤗

      Sil
  4. Ben cok sevdim ama ya🙈🙈 ve gercekten cok da iyi gorunuyor👌🏻

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet evet gözümüz alışıyor ya ondan bize kombinlerlede uyumlu görünüyor. :)

      Sil
  5. Rahatlık önemli benim için, topukluları çoktaaan rafa kaldırdım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla bende de toplasan 3-5 tane anca vardır. Spor tarzdaysa onlarca var aslında hepimiz aynıyız :)

      Sil
  6. Bu bayadir moda olan bir sey degil miydi ya, ben asiri giyiyorum bu kombinleri, altima şık bir ayakkabi yilda iki kez falan giyiyorum 😅😅

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle canım topukluları pek giyen kalmadı zaten hepimiz rahatlığa alıştık :)

      Sil
  7. en sevdiğim model desem :)) çok rahatlar üstelik çok güzel renk seçenekleri de var,niye sevmeyelim ki :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle hem renk hem model açısından çok çeşidi var ve çoookk rahatlar :)

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡

Bu Blogda Ara

Yazarkafe

Bumerang - Yazarkafe

BenMODA