Kırmızı Halı: Instyle Awards 2017

by - 23:00


Merhaba!

Bu sene 3.sü Los Angeles'ta düzenlenen Instyle Ödül Töreni için yazıyı iki kesin karede birleştirdim. Beğendiklerim ve beğenmediklerim olarak! Bir kırmızı halıya bu kadarda önem verilmemezlik yapılmamalıydı diye düşünüyorum. Bakalım siz kimleri beğenecek yada beğenmeyeceksiniz? Lütfen bu şekilde kırmızı halıya katılım olup olmayacağını bir konuşabilir miyiz? Tabii ki beğendiklerimle başlayacaktım...


Kelly Rowland'ın mahvettiği Georges Chakra Couture elbiseye bayıldım! O kırmızı rugan thigh high çizmelerle keşke görünümünü mahvetmeseymiş :(

Heidi Klum, şaşılacak derecede kapalı görünmüyor mu? Vionnet tulumun transparan yerinden yine yapacağını yapmış ama olsun bu kadar azaltmasıda iyi bişey gibi...

Angela Sarafyan'in siyah hafif dekolteli Georges Chakra Couture elbisesinide çoooook beğendim! Sanırım her ünlü bu sezonki Chakra Couture koleksiyonuna bir göz atmalı...





Demi Lovato  -  Kate Boshwort (Alexandre Vouthier)  -  Elle Fanning (Versace)  -  Cate Blanchett (Givenchy)  -  Zendaya (Schiaparelli Couture)

Bu beşlinin nasıl böyle giyinip insan içine hatta kırmızı halıya çıktığını bana birileri açıklayabilir mi? Aklım almıyor! Stilist kazasına mı uğradılar yoksa para karşılığında kendilerini böyle mi yaptılar bilmiyorum ama kendilerini beğenmedim...



Görseller Google'dan Alıntıdır.



You May Also Like

0 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡