Dizi Tavsiyesi: Castlevania

by - 01:30


Merhaba!

Dizi tavsiyesi bölümüne ne zamandır yazı hazırlayamadığımın farkındayım. Aslında izleyipte bitirdiğim yazıya dökemediklerim ve tamamını izleyemediklerim baya birikti derken sizinle bir mini dizi paylaşmak istedim. Kont Dracula'yı hangimiz sevmeyiz ki? Bide Netflix tarafından yapıldıysa hiiççç izlenmez mi???

Dizinin Konusu: Klasik Dracula hikayesi olarak başlıyor ama biraz daha farklı gibi. Dracula'nın karısı Lisa'nın öldürülmesiyle bütün olaylar karışmaya ve ortalık hareketlenmeye başlıyor. Spoiler vermeden en sade bu şekilde konusunu anlatabilirim. Sezon finalindeyse bizi merakın en üst seviyesine ulaştırıp bitirmişler...



Dracula: Eee işte bildiğimiz insanlardan nefret eden bir vampir haline dönüşüyor.

Lisa: Bilim insanı olarak insanlara yardım etmeye çalışan Dracula'nın karısı.

Trevor Belmont: Gece yaşayan canavarları (yani vampirleri) öldüren Belmont ailesinin yaşayan son varisi. (Van Helsing gibi bişey diyebiliriz.)

Alucart: İnsan ailemini kurtaacağına inanılan yaratık. Lisa ve Dracula'nın vampir oğlu.

Sypha: Sözcüler grubunun büyücü üyesi.

**

Diziyi genel olarak beğendim. Anime diye anılsada çizgi karakterler şeklinde fakat bence anime değil. Buarada dizinin 1. sezonu sadece 4 bölümden oluşuyor. Bölüm süreleriyse 25 dakika yani toplamda 1 saat kadar sürede bitebilecek bir diziydi. Dizi 2. sezon onayını 8 bölüm olarak almış diye duydum! Açıkcası sezon finalinde öyle bir yerde bıraktılarki meraktan çatlatacak cinsten! Sizde Castlevania'yı izlediniz mi yada izlemeyi düşünüyor musunuz? Bu tarz dizileri sever misiniz? Sizin düşüncelerinizide öğrenmek isterim...


Görseller Google'dan Alıntıdır.



You May Also Like

2 Yorum

  1. gördüm de çizgi film diye seyretmekten vazgeçmiştim açıkçası indirip bir bakayım 25 dk. ise dediğin gibi bir oturuşta bitiririm ben bunu :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında bende önyargıyla başladım biraz izliyim kapatırım demiştim ama sardı 2 günde bitiriverdim 🙈😊

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡