Kris Jenner's Great Gatsby Birthday Party

by - 01:30

 Merhaba!

Geçtiğimiz gün Kardashian ve Jenner sülalesinin anneleri Kris Jenner 60. yaşını kutladı. Hemde ne kutlama! Great Gatsby temalı bir partiyle dillere destan şekilde doğum gününü kutladı. 6 çocuk annesi olan Kris'i ünlü arkadaşları ve çocukları yalnız bırakmamış. Davetlilerin hepsi 20'li yılların stilinden esinlenerek kıyafet seçimi yapmışlar. Yanlış duyum almadıysam parti toplamda 2 milyon euro'ya mal olmuş. Hadi gelin bu müthiş pahalı ve havalı olan partiye biraz göz atalım mı?


 Kris Jenner - Kourtney Kardashian & Kylie Jenner - Kim Kardashian & Kanye West 



 Kim Kardashian & Kanye West - Will Smith & Jada Pinkett Smith - Khole Kardashian with friends - Khole Kardashian & Kris Jenner



Party's area


Kris Jenner'ın 60. yaşını kutladığı görkemli partinin gerçekleştiği mekanda işte bu şekilde görünüyormuş. Photobooth'ta çekilen fotoğrafları eklemedim eğer parti hakkında daha fazlasını merak edenler varsa onlara bakmanızı öneririm. Bu kadar görkemli partiye gerek var mıydı? Reality programları için malzeme mi ürettiler yoksa ihtiyaçtan mı yapıldı bu parti bilemiyoruz fakat çok ses getirdiği aşikar! Siz bu parti hakkında ne düşünüyorsunuz? Sizce nasıl görünüyorlar? Sizin fikirlerinizide duymak isterim...


Kaynak:HelloMagazine



You May Also Like

2 Yorum

  1. Kardashian kolonisinden nefret etsem de partiye bayıldım :))) 20'ler en favori dönemlerimden biri... Great Gatsby ise en sevdiğim filmlerden biridir. Hepsi güzel görünüyor ama en cok Kendall'ı beğendim sanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde Kardashianlara karşı nefret-sevgi arası bir duygum var. Daha doğrusu seviyorum diyemem nefrette ediyorum diyemem ama takip etmeden duramıyorum :D
      Partinin konsepti benimde çok hoşuma gitti. :)

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡