Kırmızı Halı: Vanity Fair Oscar Party 2015

by - 01:30

 Merhaba güzellikler!

Bu sene 87. si düzenlenen Oscar'ın kırmızı halısını yazmak yerine her sene olduğu gibi bu senede düzenlenen partileri yazmayı tercih ediyorum. Oscar kırmızı halısını herkes yazıyor fakat partilere pek önem verilmiyor ve yazılmıyor o yüzden o boşluğuda benle doldurun. Buarada Vanity Fair Oscar Partisi'ni bu yazımda inceleyeceğiz. Gazeteci ordusunu görüyorsunuz değil mi? Bu fotoğrafı görünce çok şaşırdım ve sizinde görmenizi istedim. İnanın bu kadar çok gazeteci olduğunu hiç düşünmüyordum. Bu partide benim en çok dikkatimi çeken isimlere hadi gelinde bakalım...




 Miranda Kerr geceye beyaz ve gümüş karışımı olan cut-out, derin V göğüs dekolteli Emilio Pucci'nin Pre-Fall 2015 koleksiyonundan olan bu elbiseyle katıldı. Ayakkabı tercihiyse Jimmy Choo'nun Tamsyn modelinden yana olmuş...


Lupita Nyong'o gecede altın rengi ve beyaz karışımı ağ deseni gibi işlenmiş, uzun, straplez bir Calvin Klein elbise giymeyi tercih etmiş. Genelde böyle giyinmesine alışmadık mı?


Suki Waterhouse ise bordoyla marsala arası bir renkte olan bu V dekolteli, uzun, prenses modelli Burberry elbiseyi tercih etmiş. İnanılmaz şirin görünmüyor mu? Bu halini çok beğendim!


Selena Gomez yapmış yine yapacağını ve bir babanne modelli elbiseyle daha karşımıza çıktı. Uzun kollu, uzun, siyah yarısı dantel işlemeli Louis Vuitton elbisesini hiç beğenmedim. Yaşına göre acayip ağır olmamış mı???


Angie Harmon ise siyah saten straplez prenses modelli göğüsten etek kısmına kadar gümüş işlemeli bir Vivien Westwood Couture elbise giymeyi tercih etmiş. Fenada görünmüyor değil mi? Onu en çok Rizzoli & Isles dizisinden hatırlıyorum...



Jennifer Lopez'i gördüğüm anda içimden 'kesin elbisesi Zuhair Murad'dır' diye geçirdim ve beni yanıltmadığı için memnunum. Genelde böyle önemli gecelere katılırken en çok tercih ettiği tasarımcı olduğundan aslında tahmin etmesi o kadar zor değildi. Zuhair Murad'ın bu transparan nude renkli bol işlemeli elbisesi beğendiğim nadir tasarımlarından birisi olmaya hak kazandı...


Beyonce oldukça sade görünüyor değil mi? Cııkksss aslında hiçte öyle değil! Bembeyaz uzun kollu Stella McCartney elbisesi masum gibi görünsede onu bile gölgede bırakacak devasa boyutlu elmas kolyesi var! Kocası Jay-Z mi aldı yoksa kendi mi aldı bilemiyorum ama insan gözünü kolyeden alamıyor...



Sıra geldi gecenin transparan isimlerine! Aslında onların kıyafetlerine transparan demek hatta kıyafet demek bile doğru mu bilemiyorum. Rita Ora geceye siyah önü ve poposunun yarısını kapatan, kuyruğu kumaş, gerisi transparan tülle kaplı olan bu Donna Karan Atalier elbiseyi beğenmedim. Elbisesinin dışında en çok ilgiyi çeken şeyde kolunun altındaki dövmesi oldu...



Gecenin diğer transparan ismiyse Rus model Irina Shayk'tı. Uzun siyah yarısı kumaş yarısı dantelvari transparan olan bu Atalier Versace'nin elbisemsi şeyini giymiş. Transparan kısmı çorap gibi ve üzerine o siyah kumaş kısım eteğiyle gerekli bölgeleri kapatıyor. Bundanda hiç hazzetmedim...


Görseller Google'dan Alıntıdır.

***


Oscar sonrası yapılan partilerden ilkinde benim en çok dikkatimi çeken isimler bu şekildeydi. Jennifer Lopez ve Suki Waterhouse'un görünümlerine bayıldım! Siz ne düşünüyorsunuz bu seneki Vanity Fair Partisi hakkında? Sizin en çok beğendiğiniz yada beğenmediğiniz isimler kim oldu? Sizin fikirlerinizide duymak isterim...






You May Also Like

4 Yorum

  1. Bütün şeffaf sevenler toplanmış partisi gibi:)))) baya kötü buldum kıyafetleri, hele irina shayk ve rita ora! transparan da giyilecekse eğer ölçülü olunca çekici yoksa başka bişey oluyor o:P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen valla dediklerine katılıyorum Melis'cim. Dekolte yada transparanlık ölçülü olunca iyi oluyor yoksa bence cidden rezil duruyor. :)

      Sil
  2. Gizeem elle style awards yazar misin rosie huntington karlie kloss cara felan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hazırlıyorum Eylül'cüm sende tam üstüne söyledin hihi :)
      1-2 güne yayınlarım. Buarada öneri için teşekkürler. ^_^

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡