Sevgililer Günü Hediye Önerileri

by - 01:30

Merhabalaarrr!

Sevgililer günü denildiğinde bende bu tarz günler ayda yılda bir değilde olabildiğince her gün hatırlanmalı fikrini savunanlardanım. Hani bazı kişiler böyle günleri 'sırf ürün satılsın, piyasa canlansın diye ortaya çıkmış olan günler' olarak adlandırıyor ya her ne kadar onlara sinirlensekte aslında biraz haklılar fakat bu bizim moralimizi bozsada yinede hediye alma yada verme özgürlüğümüzden vazgeçmiyoruz. Hazır sevgililer günü geliyorken bende size birkaç hediye önerisinde bulunmak istedim... 





Kız arkadaşa hediye için; Tabii öncelikle önerilerimize makyaj malzemesiyle başlayalım derim. Mesela çok istediği ve almadığı bir üründen size illa bahsediyordur o yüzden o tür bişeyler alarak sevdiceğinizi çok mutlu edebilirsiniz. Örneğin bana Estee Lauder'ın Double Wear fondöteni hediye gelse havalara uçardım,net! Daha sonra kıyafet konusu var. Sevdiği ve memnun kaldığı markaları, ürünleri öğrenmişsinizdir diye varsayıyorum ve onlara yönelmenizi tavsiye ediyorum. İsterseniz ayakkabı, çanta modellerine yada saat, takı gibi aksesuarlarada bakabilirsiniz. Örneğin benim gibi çanta hastası bir kişiye yine çanta alsanız bile çok sevinecektir. Tabii teknolojik ürünlerde çok kullanışlı olabiliyor. İlla duygusal bir değeri olmasına gerek yok. Tablete, kamera aksesuarlarına yada yeri gelir bir navigasyon cihazına bile ihtiyacı olduğunu size söylemiştir işte o zaman zilin sesini duydunuz, ee daha ne duruyorsunuz? 



Erkek arkadaşa hediye için; Önerilere teknolojik ürünlerle başlasak hepsi mutlu olur gibime geliyor. Telefon aksesuarlarından tutunda tablete, GoPro'ya vs. varasıya kadar erkekler için çok çeşitli hediye seçme olanağımız var. Kıyafet konusu kızlar için dediklerimle aynı şekilde yani sevgilinizin stilini ve sevdiği parçaları artık biliyorsunuzdur ona göre sevdiği markalardan, modellerden birkaç parça bişeyler bakabilirsiniz. Ayakkabı konusu her markanın kalıbı ve ölçüsü değişebildiğinden bazen sıkıntılı olabiliyor ama siz onun sevdiği markaları tercih ederseniz sorun kalmayacaktır. Saat gibi aksesuarları kullanmayı seviyorsa bol çeşit, marka olanaklarınız mevcut olduğundan çok şanslısınız demektir...




Boyner Online'dan sevgililer günü için ilk hediyelerimi almış bulunmaktayım. Estee Lauder'dan Sumptuous Extreme Maskara ve Pure Color Gloss (3) seti için tekrar teşekkür ederim. Bunlar benim ilk Estee Lauder ürünlerim ve çok sevdim! Maskaralarını zaten hep merak ediyordum ama hangisini alacağımı bilemediğimden hiç alamadım buarada gerçekten beğendim. Hacim verdi diyemem ama kirpiklerimi çok uzattı. Gloss setine gelecek olursak; normalde gloss kullanmayan bana bile kendini sevdirdi. Ne sürdüğümde ne de bişeyler yiyip içtiğimde yapış yapış olma hissi yoktu! Bu benim için en önemli kriterdir. Uzun sürede dudakta kalıyor...



Unutmadan 11-15 Şubat tarihleri arasında, kozmetikte 2.ürüne %50 indirim ve 250TL alışverişlerde 40TL hediye çeki kampanyasını size hatırlatmalıyım...


***


Benim sevgililer günü için aklıma gelen ve size önerebileceğim seçeneklerim şimdilik bu kadardı. Umarım yardımcı olabilmişimdir. Buarada 'bunları iyi güzel önerdin ama hem öneriler yetmedi hemde hepsini birarada nerden bulacağız?' dersenizde size Boyner Online sitesine bir göz atmanızı mutlaka öneririm. Sitenin içinde ayrıca Hedi'ye Sor kısmı varki belkide tam aradığınız yerdir. Kendi isteklerinizi, kriterlerinizi seçip size sunulan hediye önerilerine bir göz gezdirin. Tabii bu maddi şeylerin yanında maneviyatıda unutmayalım. Hediyenin büyüğü küçüğü olmaz diye klişe bir laf vardır ama gerçektende öyle. Önemli olan sevgilinizin sizi düşünüp, size birşeyler vermiş olmasıdır bunu aklımızdan çıkarmayalım. Siz bu yıl sevgilinize neler hediye etmeyi düşünüyorsunuz? Benim unuttuğum önerileriniz var mı? Sizinde fikirlerinizi duymayı çok isterim...




Kendinize iyi bakın...




You May Also Like

4 Yorum

  1. saat fikri iyiymiş bende ne alsam diye düşünüyordum kara kara =) her yıl benzer şeylere gidiyor elim. araştıracağım. teşekkürler =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önerim işine yarıyacaksa ne mutlu bana. :) Hediyenin sahibi şimdiden güle güle kullansın.

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡