Ünlüler ve Çocukları: Kim Kardashian ve Kızı North West

01:30

Merhabalaarrr!

Kim Kardashian'ı tanımayanımız, bilmeyenimiz yok değil mi? Çeşitli Reality Showlar, modellik vs. yaptığından sürekli göz önünde ve yüzüm eskir, insanlar beni az unutsun falan filan gibi düşünceleri olmayan insan kendisi. Ama şimdi bide şu varki yiğidi öldür hakkını yeme demişler ya işte Kanye West'in hakkıda yenilmemeli. Kimye olduklarından beri Kim daha bir uslu, düzgün olmuştu şimdi anne olunca bunu devam ettiriyor gibi (çıplak poz vermeye devam etsede). Kim Kardashian doğumdan sonra bana daha bir samimi gelmeye başladı. Annelik azda olsa yaradı. Hadi şimdi kızı North'la birlikte olan hallerini inceleyelim mi???




Kim ve o zamanki kocası NBA oyuncusu Kris Humphries'in bir türlü ayrılamaması olayları sürekli konuşulurken birden Kanye West'le ilişkisi var haberleri yayıldı. Sonra birlikte görülmeye başladılar, mahkeme sürecinde de ilişkilerini hiç saklamadılar (bizde olsa ohooo, anladınız siz). Kim'in hamile olduğu ortaya çıktı. Hamilelik süreci tüm dünyada çok konuşuldu ve sonunda 15 Haziran 2013 günü doğum yaptı. İlk başlarda North'un yüzünü göremedik. Genelde böyle bebek arabasında ve görünmeyecek şekildeydi...



North büyüdükçe görünürlüğüde arttı yani daha bir göz önüne çıkarılır oldu. North yürümeyede başlayınca artık anne-kız bir örnek giyinme olayları dahada arttı. Bence çokta şirin gözüküyorlar. Bazen günlük hayatta bazen özel gecelerde, davetlerde bazense yolculuk zamanında birbirleriyle uyumlu giyinen anne-kızlardan oldular. Haa bide şu varki North West annesi sayesinde geleceğin hatta şimdide küçüklerin ikonu gibi bişey oldu. Güzelce giydirilip (Nerdeyse bütün markalar giyinsin diye hediye yağmuruna tutuyor North'uda tıpkı annesi gibi) sosyal medyada paylaşılan fotoğraflarla nasıl olmasınki? 



Uyumsuz giyindikleri halleri nasıl diye merak edersenizde buyrun. Kim Kardashian'ın gerçekten annelik hissini yaşadığını düşünüyorum. Hani bazıları vardır dadıya baktırırda medya önünde annelik yaptığını kanıtlamaya çalışır işte öyle değil gibime geliyor ne bileyim halinden tavrından anlaşılır böyle şeyler. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?



Tamam her zaman iyide giyindirilmiyor olabilir ama çocuk bu sonuçta sürekli üstü başı pislenir. Yürümeye başladığından kendileri hareket etmek istiyorlar ve kıyafetleri kirleniyor. Daha şimdiden dünyanın en ünlü, en önde gelen markaları bir bir küçükler için olan koleksiyonlarından yada özel üretim olan ürünlerinden North'a yollamalarını kıskanmayan var mı?



Nerdeyse 2 yaşına girecek olan North West ve annesi Kim Kardashian'ın bu halleri hakkında siz ne düşünüyorsunuz? Şöyle bir bakınca North hık demişte babası Kanye'nin burnundan düşmüş gibi görünmüyor mu? Bir bebek bu kadar mı anneye benzemez? :D  Bu konuda sizin ne düşündüğünüzü çok merak ediyorum o yüzden sizde fikirlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim...







Kendinize iyi bakın...  :)





You Might Also Like

8 Yorum

  1. Yanıtlar
    1. Dimi? Anne olunca daha sempatik olduğundan banada öyle geliyorlar :)

      Sil
  2. Ben bu kadına karşı tavrımı değiştiremiyorum, Gizem'cim yaa, yine itici geliyor bana :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mantıklı düşününce çok doğal öyle düşünmen tatlım. Görüşlerine, hareketlerine vs. bende karşıyım o ayrı ama annelik ayrı bir sempatiklik kattı gibime geliyor. :)

      Sil
  3. Ay evet hiç benzemiyor annesine :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha dimi dimi? Nasıl deliriyordur çocuğum hiç bana benzemiyor diye :D :D

      Sil
  4. Zerre kadar sevmıyorum bu kadını ya:/ ama kızı cok seker aynı babası sadece goz yapısı anneye cekmıs zaten tüm kardashıanların goz yapısı aynı :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet evet aynı babası yaa ten renginden tut saçına kadar :)

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡

Bu Blogda Ara

Yazarkafe

Bumerang - Yazarkafe

BenMODA