Kırmızı Halı: People's Choice Awards 2015

by - 01:30

 Merhabalaarrr!

Yeni yılın ilk kırmızı halı yazısına hoşgeldiniizzz! 7 Ocak 2015 gecesi Los Angeles'daki Nokia Theatre'da düzenlenen People Choice Ödül Gecesinin kırmızı halısına biraz bakalım istedim. İsterseniz bu senenin yazısını okumadan geçen seneninkine de bakabilirsiniz, tıklayın. Aslında bu senede çok fazla katılan kişi olmamış. Çoğu gelen kişilerde ya ödül vermek yada ödül almak amacıyla oradaymış o yüzden pek hareketli bir gece olmamış ama ayıp olmasın diye biz biraz bakalım ne dersiniz???




 Kat Dennings'in bu gotik stiline bayılıyorum! Kadına bu halleri acayip yakıştırıyorum. Siyah asimetrik kesimli, dekolteleri dantelle hafifletilmiş olan bu Ludmila Corlateanu elbisesini çok beğendim. Elbiseyle uyumlu olan Jimmy Choo 'Julep' topuklularıylada çok güzel kombinlenmiş...


Beth Behrs ise parlament mavisi boğazdan bağlı, sırt dekolteli bir Juan Carlos Obando elbise giymiş. Altın rengi Guiseppe Zanotti topuklularıyla ve Judith Leiber clutchıyla bir kombin oluşturmuş...


Geçen sene sahnedeyken ise Kat Dennings saks mavisi, saten, beli ve göğüs kısmı peplum kabartmalı, straplez bir Oliver Tolentino Couture elbise giymişti. Beth Behrs ise mini, çan etekli ışıltılı beyaz bir Kate Spade 'Estelle' elbise giymişti. Bu sene çok daha güzel değiller mi???




 Chole Grace Moretz büyüdükçe giyim stilide değişim gösteriyor. Louis Vuitton'ın hazır giyim Spring 2015 koleksiyonundan olan bu hazır takımı seçmiş. Başka bir ayakkabı modeli seçse bence çok daha hoş dururmuş...


Ellen Pompeo ise gecenin en şık, asil isimlerindendi. Pudra rengi bu tulum kimin eseri diye soracak olursanız tabiki Elie Saab farkı demek isterim. Ayakkabıları görünmüyor olsada altın rengi Christian Louboutin'in 'Pigalle Follies Strass' modeliymiş...




 Kristen Bell'i görünce sizde 'aman yarabbi bu ne hal' demeden duramadınız değil mi? Pembe kısa kollu, acayip modelli, oversize bu elbise bir Monique Lhuillier inanabiliyor musunuz? Ben inanamadım


Camilla Luddington gecede üzeri gül desenleriyle süslü, saten gri bir Pamella Roland elbise giymiş. Keşke giymez olaymış. Bide elbise bu sezonun yani Resort 2015 koleksiyonundanmış siz düşünün...


Katharine McPhee ise gecede siyah-beyaz yani monokrom çok sıradışı bir modeli olan Balmain elbiseyi giymeyi tercih etmiş. Evet, bencede bu görseldekiler en çirkin elbiselerdi...




 Sarah Hyland gecede gümüş grisi üzeri işlemeli, straplez bir Christian Siriano elbise giymiş. Ayakkabı seçimiyse yine gümüş grisi bir Alexandre Birman olmuş. Bence bu haliyle çok hoş görünüyor...


Bella Thorne gayet sade ve özensiz bir şekilde Giorgio Armani takımını yine Armani topuklularıyla kombinleyerek geceye katılmış. Ne yalan söyleyeyim ben beğenmedim ve bu hallerini yaşına uygun bulmadım...




 Renee Bargh - Greer Grammer - Ellen DeGeners & Portia de Rossi - Bellamy Young - Ariel Winter



Hillary Scott - Molly Tarlov



Kaynak:RCFA

***


Yılın ilk kırmızı halısı yazısınında sonuna gelmiş bulunmaktayız. Pek hareketli olmayan bir gece diye baştan sizi uyarmıştım. Ben bu ödül gecesinde Kat Dennings ve Ellen Pompeo'nun görünümünden kıyafetine herşeylerine resmen aşık oldum! Siz ne düşünüyorsunuz bu seneki People's Choice Ödül Gecesi hakkında? Siz en çok kimleri beğendiniz yada beğenmediniz? Sizin fikirlerinizide duymak isterim...







You May Also Like

0 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡