#Mbfwi Raisa&Vanessa S/S 2015

by - 01:30

 Merhaba kızlar!

İstanbul Moda Haftası son hız devam ederken şuan bu yazıyla belkide size en büyük pişmanlıklarımdan birini anlatacağımdır. #Mbfwi ilk günü yapılan Raisa & Vanessa Sason defilesini izlerken resmen içim kan ağladı. 'Allahım ben nasıl bu defileyi yakından izleyemem' diyip durdum. Raisa & Vanessa'yı neden bu kadar geç keşfettiğimiyse bilmiyorum. Bu koleksiyona resmen BA-YIL-DIM! O yüzden hemen size koleksiyondan en beğendiklerimi göstermek ve sizi defileyle başbaşa bırakmak istiyorum. Bakalım izlediğinizde sizde benim gibi beğenecek misiniz???


Aslında en çok beğendiklerim bu gördüğünüz 5 modelle bitmiyor ama bu kadar görselin yeterli olacağını düşündüm sonuçta defileyi izleyeceksiniz. Şu sıralar püskül ve dantellere takmış bir durumdayken bu koleksiyonu görmem hiç iyi olmadı. Resmen içimde ukte olarak kalacaklar :(  Koleksiyonun defilede tiyatral bir şeklide sunulması kuşkusuz herkesi etkilemiştir. Siz ne düşünüyorsunuz benim beğendiğim modeller hakkında? Sizde beğendiniz mi?






Bu iki kız kardeşin ilkbahar/yaz 2015 koleksiyonlarını ben sevdim. Siz koleksiyon hakkında ne düşünüyorsunuz? Defileyi izlediyseniz koleksiyon hakkındaki genel görüşlerinizi öğrenmek isterim...



Kendinize iyi bakın...  :)




You May Also Like

0 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡