Dizi Tavsiyesi: Satisfaction

01:30

Merhaba canlar!

Yine farkında olmadan dizi tavsiyelerime ara vermiş bulunuyorum. Valla isteyerek yapmıyorum yani. Neyse bu seferki tavsiyem yeni bir dizi hakkında olacak. Dizinin daha 1. sezonu yayınlandı. Hatta Rush ve Satisfaction aynı anda yayınlanmaya başlamış hangisi daha çok reyting alırsa onunla yola devam edeceklermiş ve tabiki Satisfaction 7,4'lük imdb puanıyla galip geldiği için yeni sezonu çekilecekmiş. Şimdi gelelim dizinin konusuna ve karakterlerine...



Dizinin konusu: 20 yıllık evli bir çiftimiz var ve bütün olaylar onların etrafında gelişiyor. Birbirlerinden öylesine uzaklaşmışlarki birbirlerini boğuyorlar ve farkında değiller. Taa ki Neil bir gün, karısı Grace'in parayla tuttuğu Simon'la onu aldattığını öğrenene kadar! Bunu öğrendikten sonra Neil'da tıpkı Simon gibi bir kaç işe gidiyor (hatta birinde Adrianne'le tanışıyor) ve bu iş çekici geliyor, kadınların neden böyle şeylere ihtiyaç duyduğunu anlamaya çalışıyor. Kendi iç hesaplaşmalarını yaşıyor ve onlara yön vermeyi öğreniyor. Daha fazla konuya girmek istemiyorum zaten anlatsamda anlamayabilirsiniz o yüzden izleyerek anlamanız gerekiyor...



Dizinin ana karakterlerini tanıtmamak olmaz değil mi?

Neil Truman: Dizinin baş karakteri. Aile babası ve iyi eş görünümlü birisi. Asıl mesleği borsacılık fakat arada sıkıntıdan (parasına hiç ihtiyacı olmayan bir iş olan) başka kadınlarla birlikte oluyor kısacası jigololuk yapıyor.

Grace Truman: İç mimarlık okumuş ama mesleğini hamileliği yüzünden yapamamış ve istemeyerek ev hanımı olmuş. Arada satılık evlerin iç dekorasyonlarını yapıyor. Ekstra olarakta kocasını aldatıyor. Bu kadının salaklığına gıcık oldum!

Adrianne: Bildiğiniz jigoloların patronu. Öyle işlere giden erkeklerden oluşan bir şirketin sahibi ve bu sayede Neil'le tanışıyor. En sevdiğim karakterlerden kendisi.

Anika Truman: Grace ve Neil'in liseye giden kızı. Uuufff bir insan bu kadar mı salak olur dedirten tiplerden yani ne bileyim ben sevmedim.

Simon: Grace'le para karşılığı birlikte olan cengaver. :D  Neil aldatıldığını öğrendikten sonra Simon'ın başına bir sürü iş açsada durmadan işine devam etmenin yolunu buluyor.

Stephanie: Grace'in kız kardeşi. Yaa aslına bakarsanız Deanna Russo'yu Being Human dizisinde de pek sevmemiştim. Ne bileyim sanki role pek bürünemiyor ve canlandırmalarında hep bir soğukluk oluyor.




Bunlarda en sevdiğim sahnelerdeki can alıcı cümleler! Aslında günümüzde yaşanan en büyük sorunlardan birini bu diziyle daha gözle görülür kılmaya çalışıyorlar. Yaptıkları bu işle gerçekten takdire şayanlar. Oyuncularda rolünün hakkını veren türden olduğundan izlenebilirlikleri artıyor...


Görseller Google'dan Alıntıdır.

***


Dizi 2014 yapımı ve daha 1. sezonu bitti. İlk günlerde 2-3 bölüm birden izlerken son bölümlere gelince 2-3 gün izlemeye ara verir oldum ki bitmesin diye. Zaten hepi topu 10 bölümden oluşuyor sezonuda. 2.sezon ne zaman başlar bilmiyorum ama çekileceğini duydum. Umarım beğeneceğiniz bir tavsiyede bulunmuşumdur. Sizde izlediniz mi yada izlemeyi düşünüyor musunuz Satisfaction'ı? İzlediyseniz sizin görüşlerinizide mutlaka öğrenmek isterim...



Kendinize iyi bakın...  :)




You Might Also Like

2 Yorum

  1. ben de ilk iki bölümünü izleyip beğenmiştim ama bu aralar yoğunluktan devamını getiremedim. Değişik bir konusu var açıkçası hep yeni başlayan ilişkileri, tozpembe aşkları konu alan film ve dizilerin dünyasında iyi bir hava değişikliği bu dizi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende konusu değişik geldi diye izlemeye karar verenlerdenim. Valla çok doğru söylüyorsun. Toz pembe aşklar yaşayanları, kavuşmak için uğraşanları izlemekten ciğerimiz soldu. Arada böyle farklı konuları olan diziler, filmler çıkması iyi oluyor. Bidee mutlaka sezonu bitirmeni tavsiye ederim neler yaşanıyor neler bir bilsen. :)

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡

Bu Blogda Ara

Yazarkafe

Bumerang - Yazarkafe

BenMODA