Modası Geldi: Tüllü bereler

by - 01:30

 Merhaba güzellikler!

Bugün size bu kışın en çok öne çıkan bere modellerinden birini tanıtmak istedim. Gerçi tüllü bereleri bilmeyen kalmamıştır diye düşünüyorum ama yinede biraz bahsedelim. Ben çok beğeniyorum bu seneki bere trendlerini ve en kısa zamanda diğerlerinede yer vermeyi düşünüyorum. Normalde çok fazla bere takmayan bize bile taktırtan ve sağlığımızı korumamıza birazda olsa katkı sağlayan bu trendlere saygı duymak lazım diye düşünüyorum...



 Bu tarz tüllü bereleri istersek çok maskülen bir kombinle, spor tarzda bir kombinle yada klasik bir kombinle çok rahat kullanabiliriz. Geçmişten gelen bir zarifliği, klasikliği olduğundan mıdır nedir bilmem ama benim çok hoşuma gidiyor. Eğer sizinde tüllü bereleriniz varsa sizde onları bu tarz kombinlerle çok rahat kullanabilirsiniz...


Kim ne derse desin bu tüllü bere trendini bu kadar zirvelere taşıyan isimlerden biri bence Anna Dello Russo'dur! Nerdeyse her kombininde farklı renklerde bu berelerden kullanıyor ve çokta güzel yakıştırıyor...


The Blonde Salad'ımız Chiara Ferragni'de kendine has tarzında tüllü berelerden kullanıyor ve bence o da bu berelerle çok güzel kombinler yapıyor...



Görsel Kaynak:WhoWhatWear
                   The Blonde Salad


***


Az öncede söylediğim gibi ben bu seneki bere trendlerini çoook beğeniyorum. Hatta yarıyıl tatilinde olduğumuzdan anneme bol bol ördürüyorum. Koleksiyonumu tamamladıktan sonra belki sizede gösterebilirim. Peki siz nasıl buluyorsunuz bu tüllü bereleri? Sizde gereksiz diye düşünen kesimden misiniz? Yoksa çok sevip bağrına basan kesimden misiniz? Mutlaka sizin fikirlerinizide öğrenmek istiyorum...



Kendinize iyi bakın...  :)

You May Also Like

6 Yorum

  1. anna dello russo zaten benim çılgın kadınımm süper ben çok beyenmiştim ilk gördüğümde kendim yapıcaktım bulamamıştım sonra öğrendimki kotonda varmış aldım acayip tatlı bir duruşu var insanlar biraz yadırgıyor ilk taktığınızda ama önemli değil önemli olan benim beyenmem diymi? :) ___________

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anna Dello Russo'yu bende çok seviyorum. Önemli olan tabiki senin beğenmen! :) Zaten şaşırmadım insanların yadırgamasına çünkü genelde farklı olan herşeyi garip karşılıyorlar ama sonra alışıyorlar hihi :)

      Sil
  2. çok farklı bir trend hoşuma gitmedi değil ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle haklısın çok farklılar ve bence çok güzeller :)

      Sil
  3. her gördüğümde içim gidiyor ama deneyemiyorum bir türlü bu trendi:)
    blogunu da çok sevdim bana da beklerim :)
    http://allwhitestuff.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Madem o kadar beğeniyorsun umarım bir gün denersin, içinde kalmasın hihi :)
      Çok teşekkür ederim. Tabiki hemen bakacağım. :)

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡