Bebe Relaxing Care Krem

by - 01:30

Merhaba canlarım!

 Ülkemizde satılmayan fakat çok sevilen bir marka olan Bebe'nin Relaxing Care Gece-Gündüz Kreminden size bahsetmek istedim. Daha önce size şuanda Loreal'in Skin Perfection serisindeki Nemlendirici kremini kullandığımdan şuradaki yazıda bahsetmiştim. Loreal'in kremini keşfetmeden önce işte bu kremi kullanıyordum. Neden daha önce bahsetmediğimiyse bilemiyorum ama şimdi aklıma gelmişken yazmak istedim...  :)




Bendeki Etkileri:

Cildimi yumuşacık yapıyor.

Kokusuna ölüp bitiyorum. Çok seviyorum! 

Gündüzleri makyajımı yapmadan önce ve geceleriyse yatmadan önce kullanıyordum.

Cilt tarafınfan çabuk emiliyor, yağlanma vs. gibi etkileri olmuyor.

Bildiğim kadarıyla her yaşın kullanımına uygun.

Tüm cilt tiplerine için diye biliyorum.


***


Ben kremi Almanya'dan alıyorum. DM gibi kozmetik mağazalarında bulunuyor. Hatta fiyatıda yanlış hatırlamıyorsam 3-5 euro arasındaydı. Tabi ülkemize gelse parası eminim ateş pahası olacaktır. Bebe markasıyla kuzenim sayesinde tanışmıştım, uzun yıllardır her ürününü kullanıyorum ve çok seviyorum. Gittiğimde mutlaka yeniden depolayacağım bu kremden. Siz hiç kullandınız mı Bebe markasının ürünlerini? Yada sizde bu kremden kullandınız mı? Sizde memnun musunuz? Sizin fikirlerinizide öğrenmeyi çok isterim.



Kendinize iyi bakın...  :)

You May Also Like

4 Yorum

  1. Canım ilk önce eline sağlık :) bende yeni bir ürün denerken çok korkuyorum sonucu ne olacak diye ama denemişsin ne güzel bizimle paylaşmıssın, en yakın zaman da bende deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aay teşekkür ederim tatlım hihi :)
      Valla nerdeyse 6 yıldır belkide daha fazla zamandır Bebe'nin çeşitli ürünlerini kullanıyorum ve çok memnunum. Umarım sende memnun kalırsın. :*

      Sil
  2. Bu kremi bir arkadaşım vasıtasıyla tanıdım. Kuzenim Almanya'ya gittiğinde aldırmıştım. Keşke kutularca aldırsaymısım. Harika bi kokusu ve yapısı var. Türkiye'de yok maalesef. Tekrar kullanmak istiyorum. Bunun gibi bi kreme rastlamadım şuana kadar. Yurtdışından getirime imkanım suan bulunmuyor maalesef :(. Buralara geldiği yada nasıl alabilirim bi fikriniz olursa söyleyin lütfen :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açıkcası bende senin gibiyim kremin müdavimlerindenim ama bulamıyorum. Malesef Türkiye'de satılmıyor Bebe ürünleri :( Gittigidiyor'da görmüştüm Tuğçe'cim ama çok pahalıydı.

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡