Kırmızı Halı: Vanity Fair Oscars Party 2013

02:30

Merhabalar öncelikle şunu belirtmek istiyorum 85. Oscar Ödül Töreni hakkında görselleri hazırladım, okula gittim. Eve geldim bir baktım konuşmayan, yazmayan kalmamış bu konuyu tabi bende alternatifler çok olduğundan onu yazmaktan vazgeçtim ve size bu parti hakkında biraz bilgi vermek istedim...  :)


              Çok fazla heveslenmeyin bu partide öyle aham şaham ünlüler yokmuş ''neden'' mi dediniz? Çünkü herkes ''Elton John Aids Foundation Oscar Party''deymiş. Onuda ayrıca inceleyeceğim eee madem Oscarın kırmızı halısını yazmıyorum bari partileri inceleme hakkımız olsun dimi...




2012-2013 yılları Jennifer Lawrence'in yılı oldu. Kız bir patladı pir patladı yani. Ben bu kızla aynı yaştayım o dün gece ''En iyi kadın oyuncu'' oscarını aldı bende anca okula gidip geliyorum. Sonra sev diyorlar bu kızı nasıl seveyim kıskanmaktan aa dostlar bana söyleyin? Neyse Oscar Törenine beyaz kapitone yatak örtüsü kumaşından yapılmış balon etekli Dior elbisesiyle katılmış. Ama VF partisinde ışıl ışıl parlayan güzel bir elbise giymişte azcık hatasını telafi etmiş...


  Nerede olduğunu hatırlayamıyorum ama Anne Hathaway'in elbisesini Oscar Törenine 3 saat kala seçtiğini okumuştum, inanmamıştım taa ki o Prada elbisenin içinde göğüs dikişleri sanki göğüs uçlarıymış gibi görünen, dikim hatalarıyla dolu elbisesini görene kadar! VF partisindeki elbisesiyse bir nebze daha iyi en azından azcık pul varda beslemeler gibi olan görüntüsüne biraz canlılık gelmiş. Uzat o saçları o kadar paran var bide bu saçlarla rezillik çekiyorsun yaa!


Yıllara meydan okuyan Jane Fonda Oscar Törenine sapsarı elbisesiyle katılmıştı. VF partisineyse ebru deseni gibi değişik desenli bir elbiseyle katılmış. Valla ona yorum yapamam olmaz istemeyin...  :)


Belki çoğunuz tanımayabilirsiniz Allison Williams'ı ama eğer benim gibi Girls dizisini izlerseniz onu çok seversiniz. Normalde çok güzel olan ama nedense bu partideki haliyle benim hiç hoşuma gitmeyen bir görüntüsü var. Neyi yanlış geldi onuda bulamadım ama neyse genel olarak seviyorum seni kız...  :)



Naomi Watts tamam iyi oyuncudur hakkı var çok şık giyinmiş gelmiş partiye ama Selena Gomez ve Vanessa Hudgens'ın orada neden bulunduğunu biri bana açıklayabilir mi? Hele hele Vanessa'nın üzerindeki Balıkesirli kadınların giydikleri şalvar kumaşı gibi parıl parıl parlayan elbisesiyle orada olması diğerlerine bir hakaret gibi. Hayır Disney Channel filmleriyle ünlenip ikide başka yapım filmde oynayınca hemen diğer oyuncuların kategorisine mi yükseldiklerini sandılar naptılar bilemedim...


Onlar aşk yaa!
Diane Kruger ve Joshua Jackson ne kadarda tatlı ne kadarda uyumlular değil mi? D.Kruger'ın monokrom desenli ebiseside güzel imiş...  
Miranda Kerr ve Orlando Bloom! Tek kelimeyle harikalar ya valla imreniyorum. Çocukluğumda Orlando diye ölüp bitiyordum zaten Legolas rolü yüzünden, hala o formundan hiç birşey kaybetmedi benim için. Size birde sır vereyim Trendus sitesindeydi sanırım bir anket vardı ''Oscar'a hangi ünlü erkekle gidersin diye?'' Cevaplarda B.Pitt, D.Backham, O.Bloom ve bir kaç kişi daha vardı ama ben Orlandoyu seçtiydim sanki bir Miranda Kerr edasıyla...  :)


Yine neden orda olduğunu anlayamadığım ama kötü sözde söyleyemediğim Alessandro Ambrosio var karşımızda. Bir kere kadın bir melek ben kim ona laf etmek kim...
Natali Portman'da VF partisindeymiş ama neden hala hamileymiş gibi bol elbiseleri giyiyor anlamıyorum. Acaba hamileyken aldı giyemedi şimdi değerlendireyim mi dedi naptı? Benim senin gibi boyum,vücudum olcakta senin gibi salaş giyincem hee oldu canım...


Vee son olarakta yakışıklı oscar sahipleriyle size veda ediyorum. Grant Heslov, Ben Affleck ve George Clooney üçününde zaferleri ellerinde gördüğünüz gibi ki suratlarındanda belli ne kadar mutlu oldukları. Ayrıca çokta şıklar her zamanki gibi...  :)


Vanity Fair partisinden benim size göstermek istediklerim bu kadardı. Ama sıkı durun Elton John'un partisinde ne bombalar var aahh aah bir bilseniz... Siz nasıl buldunuz bu partiye katılan ünlüleri ve kıyafetlerini?

You Might Also Like

0 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡

Bu Blogda Ara

Yazarkafe

Bumerang - Yazarkafe

BenMODA