Ünlüler Ve Çocukları: Demet Kutluay ve Kızı İrem

by - 10:43

İmrenilecek bir hayat yaşayan birisi Demet Şener Kutluay tabi bizim dışardan gördüğümüzle. Başarılı bir mesleği, çok başarılı ve onu seven bir kocası var. Artı 2 tane şirin yavruları var. 2005 yılında Demet ve İbrahim Kutluay'ın evlilikleri baya bir sansasyon yaratmıştı ilk duyulduğunda tabi nedenini hepimiz biliyoruz neyse aradan kısa bir süre sonra ilk çocukları İrem 2006 yılında doğmuş. 2. çocukları Ömer'se 2009 yılında doğmuş. Tüm bunlar bir yana ben size bu anne kızın giyiniş stillerinden biraz bahsetmek istiyorum... 



Demet Kutluay kızı hakkında bir röportajında ''İrem babasına aşıktır, onun gibi giyinmeye çalışır'' demiş olsada bence her ikisinede özeniyor. Şu karedeki uyuma bakar mısınız? İkiside lacivertin asilliğine sığınmışlar ve ortaya çok güzel, uyumlu bir görüntü çıkmış...


Demet Kutluay elinden geldiğince kızıyla birbirlerine uyumlu olmalarını sağlamaya çalışıyor bence. Bu karelerde bir uyum yok boşuna aramayın ama özenle seçilmişlik modaya uygunluk var. İrem'in üzerindeki kapitone çifter düğmeli mont, ayağındaki Ugg'lar ve D.Kutluay'ın üzerindeki uzun kabanı, ayağındaki sneakers tarzı ayakkabıları trend olan parçalardan değil mi? Tabiki öyle...  :) 



Bu karedeyse Demet Kutluay kırmızı trençkotunu giymiş ve kızı İrem'e de kırmızı kaz tüyü yeleğini giydirmiş altlarınada siyah taytlarını giymişler. Yani giydikleri aynı olmasa bile illa bir yerden uyumu yakalayabiliyorlar burdaki uyumda doğal olarak renkten kaynaklamış...


Bu fotoğraftaysa bir aile uyumu söz konusu. D.Kutluay ve kızı İrem kısa kollu açık mor tonlarında tşört, kot şort giyerken İ.Kutluay ve oğlu Ömer koyu mor tonlarında tşörtlerini giymişler böylece uyumu tamamlamışlar. İmrenilecek kadın demiştim ya sizcede haklı değil miyim? Çocuklarla ilgilen, kocanla ilgilen, işlerinle ilgilen sonra bide üstüne bütün bu kıyafet uyumlarıyla ilgilen valla çok zor iş gibi gözüküyor...


Benim çok beğendiğim isimlerden birinin ve kızının giyim stilini bu hafta size göstermeye çabaladım. Bunuda bulabildiğim fotoğraflarıyla yapmaya çalıştım.
Umarım beğenmişsinizdir...

Düşündüm taşındım ve kendi kendime ''neden hep yabancı ünlüleri ve çocuklarını yazıyorsun Türkleride yazsana'' dedim. Biraz zor oldu bulmam bu isimide çünkü aklıma kimse gelmedi. Eğer sizin aklınıza gelen isimler varsa bana onları söyleyerek yardımcı olabilir misiniz? Şimdiden yardımlarınız için teşekkürler...
Kendinize iyi bakın...  :)

You May Also Like

0 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡