Modası Geldi: Hasır Çanta

by - 01:30


Merhaba!

Upuzun bir aradan sonra yeniden Merhaba! Bu yazın enfes ve unutulmaz parçalarından biriyle size dönüş yapmak istedim. Aslında bahar aylarında bu akımı hissetmeye başlamıştık fakat yaz ayları en çok görmeye başladığımız zaman oldu. İsterseniz günlük sosyal hayatımızda bu parçayı nasıl kullanabileceğimize bir bakalım...



Kombinlenebilmesi için çokta uğraş gerektirmeyen, her ortama uyan ve sofistike duruş sağlayan güzel parçalardan oldu. Günlük hayatımızda yada biraz daha ağır duranlarını gece hayatımızda bile kullanabiliriz. Zara, Bershka gibi markalarında bu yazki koleksiyonlarında bu tarz çantalar vardı. Onun dışında çoğu instagram hesaplarında da satışları var. Kısacası yaz bitmeden çanta koleksiyonumuza katmalıyız! Siz beğeniyor musunuz









You May Also Like

10 Yorum

  1. istediğim gibi bir çanta bulamadığım için almadım ..hala arıyorum..

    YanıtlaSil
  2. özellikle yuvarlak olan modellerini çok beğendim , ama biraz tasarruf yapmaya çalıştığımdan almadım... Bravo bana ... :) ... Bayram sonrası yaptığın bu güzel paylaşım için teşekkürler .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yuvarlaklar benimde hoşuma gidiyor ama şuan clutch tarzında bir tane var diye bende almadım. Bence ikimizede bravo :)

      Sil
  3. Çok beğendiğim bir çanta türüdür kendisi :)))

    YanıtlaSil
  4. Ilk fotograftakine bayildim. Bem bu sene cok istedim ama istedigim gibi bisiler bi turlu cikmadi karsima😏 Ama bunlar cok guzelmis tekrar bi bakicam💙

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen istediğini bulamayınca hiç olmamasını tercih edebiliyorsun :)

      Sil
  5. ben de çok seviyorum bu tarz çantaları

    YanıtlaSil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡