Dergi Kapakları: Temmuz 2017

by - 01:30


Merhaba!

Yepyeni bir ayda yine hep beraberiz. Bu ay dergi kapakları yazıma yaklaşık birkaç gün önce 3. çocuğuna hamile olduğunu açıklayan Jessica Alba'yla başlamak istedim. Cosmopolitan Avusturalya'nın kapak çekimlerinde yer alırkende hamile miydi bilemiyorum ama oldukça güzel göründüğünü biliyorum...





Ashley Graham  -  Kirsten Dunst  -  Victoria Beckham




Lily Collins




Nicole Kidman




Olivia Palermo  -  Hailey Baldwin  -  Gigi Hadid




Deniz Seki  -  Özge Ulusoy  -  Şeyma Subaşı  -  Irmak Ünal  -  Melisa Aslı Pamuk

Bu ay ülkemizdeki kapakların çoğu işte bu şekildeydi. Özellikle Deniz Seki ve Şeyma Subaşı'nın yer aldığı kapaklar sansasyon yarattı. Ben içlerinden en çok Jessica Alba ve Lily Collins'in yer aldığı kapakları beğendim. Siz hangi kapakları beğendiniz yada beğenmediniz? Sizin görüşlerinizide duymak isterim...


Görseller Google'dan Alıntıdır.




You May Also Like

0 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡