Modası Geldi: İncili Kot Pantolonlar

by - 01:30


Merhaba!

Şu sıralar yeni yeni ortaya çıkan bir trendden bahsedelim istiyorum. Zara, Asos gibi markaların üretime geçirdiği fakat genel olarak kendin yap projelerinin baştacı olmaya aday olan incili kot pantolonları biraz yakından inceleyelim...




Genelde mom jeans denilen üzere tam oturmayan kot pantolonların üzerine işlenmiş halde satışa sunuluyor. Giyilen kıyafeti spor şık bir görünüme kavuşturduğu kesin olan bu incili kot pantolonları çok beğeniyorum. Vücut yapısı itibariyle ben mom jeans ve türevlerini giyemiyorum. Daha çok skinny jeans tercih ediyorum ve bu incili kot işlemesini kendin yap projesi olarak denemeyi düşünüyorum...




Jourdan Dunn  -  Chiara Ferragni

Sokak modasında ve ünlüler arasında da kullanılmaya başlayan incili kot pantolonlar hakkında siz ne düşünüyorsunuz? İlkbahar sezonunun başlamasıyla yepyeni trendlerin önümüze çıkması sizinde hoşunuza gidiyor mu? Sizin fikirlerinide duymak isterim...


Kaynak:Pinterest



You May Also Like

2 Yorum

  1. çok beğendim alabilirdim de hatta ama yıkama zorluğu aklıma gelince bıraktım Zara'dakini..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen benide en çok o yıkama kısmı düşündürdüğünden almak yerine işlemeye karar verdim :)

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡