Kırmızı Halı: Golden Globes Awards 2017

by - 01:30


Merhaba!

Bu seneki ilk kırmızı halı yazımıza hazır mısınız? Geçtiğimiz gün bütün sosyal medyada kırmızı halısıyla çokça konuşulan Altın Küre Ödül Töreni'ni bizde konuşmadan kalmayalım istedim. Geçen seneki kırmızı halıda baya beğendiğim kişiler vardı bakalım bu seneki nasılmış? Geçen seneki  Kırmızı Halı: Golden Globes Awards 2016 yazısını hatırlamak isteyenler tıklasın. 





Rüya çift Blake Lively & Ryan Reynolds'ın göz kamaştırmasına ne diyorsunuz? Blake Lively'nin giydiği Atelier Versace imzalı siyah kuyruklu kadife elbisesinin gold detaylarıyla doğum kilolarının kapatılması ve şahane görünmesi hakkında ne düşünüyorsunuz?  




Michelle Williams (Louis Vuitton)  -  Emma Stone (Valentino)  -  Mandy Moore (Naeem Khan)

Bu üç güzel ve oldukça sade görünen bayanları çok beğendim! Birbirlerinden oldukça farklı modellere ve detaylara sahip olan bu kıyafetlerin sadelikten doğan mükemmeliyetini sevdim. Sizce nasıl görünüyorlar?




Kış gününde oldukça cesur ve açık görünen elbisesiyle Jessica Biel'ın görünümünü sevdim diyemem! Hemdeeee elbisenin Elie Saab'ın elinden çıkmasına rağmen beğenmedim. Kışa uygun kumaşlardan yapılmasına rağmen pek sevemedim...




Reese Witherspoon (Atelier Versace)  -  Bussy Phillipps (Stella McCartney)  -  Lily Collins (Zuhair Murad)

Eeeh işte fena değiller bölümüne hoşgeldiniz! Çok abartılıda değiller ama çok sadede değiller yani orta kararda bir kırmızı halı görünümüne kavuşan bu ünlülerimizi siz nasıl buldunuz?



Priyanka Chopra  -  Sofia Vergara

İkisininde gold detaylı oldukça şatafatlı kıyafetlerini ve özellikle makyajlarını ağır buldum. Düğün konseptine uyabilecek ama kırmızı halıda ağır kalan kıyafetleriyle kendilerini pek beğenemedim. Siz ne düşünüyorsunuz?




Sarah Jessica Parker  -  Jessica Chastain  -  Kerry Washington  -  Drew Barrymore  -  Naomi Campbell

Gördüğünüzde sizde de ''Amaan tanrım, keşke gelmeselermiş'' hissiyatı uyandırdılar mı? Gözlerime inanamadığım halleriyle beynime kazınmasını istemediğim ünlüler! Hele o SJP'ın Vera Wang gelinliği (resmen gelinlik gibi değilmi?!) giymesine ne mana demek istiyorum! Siz bu seneki Golden Globes Ödül Töreni'nin kırmızı halısını nasıl buldunuz? Siz içlerinden en çok kimleri beğendiniz yada beğenmediniz? Sizin fikirlerinizide duymak isterim...

Kaynak:HarpersBazaar


You May Also Like

4 Yorum

  1. SJP felaket olmuş doğru dürüst bir Blake Lively'i beğendim aslında sadece..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SJP bencede felaket. Resmen hayal kırıklığı yarattı :(
      Bence Blake Lively'i çok beğendim :)

      Sil
  2. Ben de sade olanları sevdim, özellikle de siyah elbise favorim oldu ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siyah zaten her daim bayanların favorisi oluyor :)

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡