Dergi Kapakları: Ekim 2016

by - 01:00

Isla Fisher

Merhaba!

Bu ay biraz yoğun geçtiği için bloga fazla zaman ayıramadım o yüzdende dergi kapakları yazımda gecikti. Isla Fisher'a ve saç rengine sizde hayran olanlardan mısınız? Kendisini Bir Alışverişkoliğin İtirafları filmindeki performansından sonra takip radarımdan çıkartmıyorum. Sizde o filme bayılanlardan mısınız???




Kendall Jenner  -  Lara Stone  -  Michelle Obama




Bella Hadid




Britney Spears




Blake Lively




Serenay Sarıkaya  -  Burcu Esmersoy  -  Leyla Lydia Tuğutlu  -  Songül Öden  -  Hande Erçel


Bu ayki dergilerden en çok Britney Spears ve Isla Fisher'ın yer aldığı kapakları beğendim. Siz bu ayki kapaklardan hangilerini beğendiniz yada beğenmediniz? Sizin fikirlerinizide duymak isterim...

Görseller Google'dan Alıntıdır.


You May Also Like

2 Yorum

  1. ben de michelle obama'nın olduğu kapağı beğendim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ya kadının asil duruşu beğenilmeyecek gibi değilki :)

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡