Tatil Makyaj Çantamda Ne Var?

by - 01:30

 Merhaba!

Olimposa tatile gideceğimi daha önceki yazımda bahsetmiştim. Aldığım herşeyi kullanmamış olsamda size makyaj çantamdaki ürünleri göstermek istedim. Bu benim abartılmış şekilde hazırlanan tatil makyaj çantam ona göre okumanızı tavsiye ederim. Bayram içinde hazırlayacağım çanta birkaç şey çıkarılarak genel hatlarıyla bu şekilde olacağından ikisini birarada size göstermenin en iyisi olduğunu düşünüyorum. Hazırsanız hadi bakmaya başlayalım mı???





1.Estee Lauder Sumptuous Extreme Maskara & Maybelline Falsies Black Drama Maskara

2.Rimmel Stay Matte Pudra (006 Warm Beige)

3.Rimmel 3 in 1 Shimmering Bronzer (001)

4.Essence Silky Touch Allık (30 Secret it-girl)

5.City Color 4'lü Far

6.Loreal Anti Redness CC Cream 

7.Wet'N Wild Brulee Far

8.Mac Kinda Sexy Ruj & Golden Rose Perfect Shine Ruj (240)

9.Bobbi Brown Corrector (Bisque)

10.Mac Prep+Prime Makyaj Bazı

11.Avon SuperShock Jel Kalem & Emily Dudak Kalemleri (206 - 211)

12.Karıştırma Fırçası & Pudra Fırçası & Allık Fırçası



İşte benim tatil için yanıma aldıklarım bu şekildeydi. Makyaj çantamı çok beğenerek Mango'dan almıştım hemde bence inanılmaz uygun bir fiyattaydı. Kısacası 10TL'idi ve çanta siparişi verirken gözüme ilişmişti. Küçücük olmasına rağmen içi çok geniş bu ürünlerin hepsini çok rahat sığdırıyorum hatta zorlasam daha fazlasınıda alabilecek kapasiteyi görüyorum. :) Siz tatile giderken hangi ürünleri yanınıza alıyorsunuz? İçlerinden kullandıklarınız var mı? Sizin fikirlerinizide duymak isterim...




İyi Bayramlar!







You May Also Like

0 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡