Tome: Sarah Jessica Parker & Amal Alamuddin Clooney

by - 01:30

 Merhabalaarr!

Sarah Jessica Parker, şubat ayında gerçekleşen New York Fashion Week'te toz pembe kimonosunun üzerine giydiği Tome'un Fall 2015 koleksiyonundan olan bu kolsuz ekoseli treçkot kombinini kendi koleksiyonundan olan haki renkli ayakkabılarla tamamlamış. Bu kadın moda ikonu olmasında kim olsun? Akla pek gelmeyen renkleri birbirine uyduran, sıradışı parçaları birarada kullanan birisi olarak onu tabiki baştacımız yapacağız, değil mi?



Ünlü avukat Amal Alamuddin Clooney olduğundan beri tüm gözleri üzerine çekiyor. Giyim tarzını beğendiğim biri haline geliyor. Geçtiğimiz ay Londra'da görüntülenen Amal Clooney'de Tome'un aynı trençkotunu çok farklı yorumlayarak giymiş. Bilekte, yüksek bel kot pantolonu ile siyah V yakalı bluzunun üzerine bu kolsuz ekoseli tençkotu giyerek spor bir tarz oluşturmuş...


Her ikisinede çok yakışan ve ikisininde farklı tarzlarda kullandığı bu kolsuz trençkot kombinlerinden benim en çok beğendiğim tabii ki SJP'ınki oldu. Söz konusu o olunca kusura bakma Amal'cığım. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda? Sizce hangisi daha güzel kombinlemiş? Sizin fikirlerinizide duymak isterim...






You May Also Like

6 Yorum

  1. ben de SJP'ı beğendim...

    YanıtlaSil
  2. Sarah tabii ki de :)) Trençkota da bayıldım ayrıca :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bencede Sarah :)
      Yaa aynen canım trençkotu bende çok beğendim.

      Sil
  3. Sarah Jessica Parker'ın trençkotun yorumlamasına bayıldım :) Hele elindeki çanta ve ayakkabısının rengine, en sevdiğim renktir :)
    Çok başarılı bir kıyaslama yapmışsın canım, eline sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa dimi bende çok beğendim SJP'ın kombinini. Çook teşekkür ederim balım. Kocaman öpüldün :* :)

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡