Kırmızı Halı: Cannes Film Festival 2015 #Day1

by - 01:30

 Merhabalaarrr!

Bu yılki Cannes Film Festivali başlıyor. Henüz çok fazla isim katılmasada açılış seremonisi yapıldı. Birkaç güne arka arkaya bir sürü ünlü Cannas'a akın etmeye başlar! Onların gelmeye başlamasıyla farklı prömiyerler yapılacak tabii bende elimden geldiğince sizi onlardan haberdar etmeye çalışacağım...

Lupita Nyong'O katıldığı ilk prömiyerle şimdiden tüm gözleri üzerinde toplamayı başardı. O nasıl bir yakışmaktır?? Yeşil pilili tülden oluşan derin V göğüs dekoltesi olan ve omuzlarıyla bel kısmı çiçeklerle süslenen Gucci elbisesine bayıldım! Elbisenin uçuş uçuşluğunu poz verirken kullanmasıda çok güzel olmuş...



 Sienna Miller ise biraz fazla sade kalmış gibime geldi. Elbise aslında çok hoş yani 3 farklı renk ve desenin birleşiminden oluşması ve hiç göze batmaması kesinlikle Balenciaga'nın ustalığından kaynaklanıyor! 


Karlie Kloss'un one-pant jumpsuit denilen elbisemsi tulumumsu şeyini çok sevdim! Atalier Versace'ın Fall 2014 koleksiyonundan olan bu parçayı kesinlikle mükemmel taşımış!! Bir başkası giyseydi bu kadar iyi görünür müydü bilemiyorum...


 Marie Gillain, Belçikalı bir oyuncuymuş ve ben adını ilk defa duydum. Hatta üzerindeki o harikamsı şeyi giymeseydi farketmezdimde! Acaba ben ne zaman Elie Saab'ın elinin değdiği birşeyi beğenmeyeceğim? Elbisenin ombre geçişleri ve modeli çok güzel ama kızımız pek taşıyamamış. Defiledeki manken bile daha güzel taşımış. Bide o kolye olmasaydı çok daha iyi olurmuş...



Julianne Moore'un üzerindeki o ağırbaşlılık nedir öyle? Etek kısmı taşlarla süslenen, üst kısmı ise tüyümsü kabarık şeylerle süslenen bu siyah Armani Prive elbise içinde çok hoş görünüyor. Yaşına ve zamana uygun giyinmesiyle çok beğendiğim isimlerden...


Naomi Watts'ın üzerindeki gri renkli üst kısmı taşlı-işlemeli, alt kısmı tüylü olan bu elbisede Elie Saab'ın Spring 2015 koleksiyonuna aitmiş. İçinde çook güzel görünmüyor mu???



Fan Bingbing ne kadar harika göründüğünün farkında mısın? Pudra pembesi olan elbisenin üzeri Çin'in çiçek motifleriyle süslenmiş bu Ralf & Russo Couture elbise ona çok yakışmış...


Natalie Portman'ın kırmızı halıda kırmızı giyinenler arasında olacağını düşünmezdim ama iyi ki giyinmiş! Kalp şeklindeki göğüs dekoltesi ve vücuda oturan modeli olan bu Christian Dior elbisesini çok sevdim! Çok sade ve çok hoş görünmüyor mu???



Noemie Lenoir (Chole)  -  Sophie Marceau (Nina Ricci)


En beğenmediğim isimlerde bu ikiliydi. Hep iyileri gösterecek değiliz ya arada göz zevkimizi bozalımki iyilerin değerini bilelim değil mi? Siz ne düşünüyorsunuz Cannes'ın bu seneki ilk prömiyeri hakkında? Siz en çok kimleri beğendiniz yada beğenmediniz? Sizin fikirlerinizide mutlaka öğrenmek isterim...


Kaynak:RCFA





You May Also Like

2 Yorum

  1. Karlie Kloss'u beğenemedim ben pek, ama Lupita harika! Bu kadının yanlış bir renk giydiğini bir kere bile görmedim, ne renk giyse muhteşem duruyo!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Karlie Kloss'dan başkası giyse bende beğenmeyebilirdim :)
      Aay evet Lupita'ya giydikleri çok güzel yakışıyor. :)

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡