Charlotte Olympia ABC Shoes

by - 01:30

 Merhabalaarrr!

Charlotte Olympia'nın ikonik hale gelen kedili ayakkabılarını (Kitty) bilmeyenimiz kalmadı değil mi? Onları ve muadillerini yapan her markada gördüğümüz gibi bu yeni kapsül koleksiyonuda eminim çokça göreceğiz. Neden mi? Charlotte Olympia kendi ayakkabımızı tasarlayabilme lüksünü bizlere sunmuşta o yüzden! 1 Nisan'da satışa çıkan bu yeni koleksiyonun adı The ABC. Bu koleksiyon 52 farklı çıkartmaya sahipmiş. 26'sı alfabe, 26'sı farklı çıkartmalardan oluşuyor. İsteğiniz renkte, istediğiniz modeli zevkinize göre tasarlayabiliyorsunuz. Bu fikre ben bayıldım!




Dümdüz deri bir babetin üzerine istediğiniz kadar çıkartma ekleyip kendi ayakkabınızı yapıyorsunuz. Pekii fiyatlarınıda merak ediyor musunuz? Sadece babeti aldığınızda fiyatı 695-755$ arasında değişiyormuş. Buarada detaylıca incelemek ve satın almak isterseniz Charlotte Olympia ve Net-A-Porter'a bakabilirsiniz. Siz ne düşünüyorsunuz bu kendi ayakkabını tasarlama fikri hakkında? Siz nasıl buldunuz bu koleksiyonu? Sizin düşüncelerinizide duymak isterim...







You May Also Like

2 Yorum

  1. Ben bu fikre bayıldım, bayıldım zaten bu kadın ne yapsa ölüyorum, kıskançlıktan boğasım geliyor :p :p
    babet de o kadar çok giyiyorum ki, topukluya göre süper bir koleksiyon olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ya babetler vazgeçilmezim o yüzden bende bu koleksiyona bayıldım tatlım. Keşke birazda ulaşılabilir bir fiyatta olsalarda renk renk alıp süsleyip giysek. :)

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡