Yükselen Trendlerden: Mom Jeans

by - 01:30

Merhaba güzeller!

Bu yazımda yurtdışında uzun zamandır trend olan ama bizim ülkemize etkisi yeni yeni gelen bir parçadan size bahsetmek istedim. Biliyorsunuz bir süredir Boyfriend Jeanler gündemimizden düşmeyen parçalar arasındaydı şimdiyse bir başka jean modeli gündemimize eklendi. Mom Jeanler yani Anne Jeanleri neden bu ismi almış size kısaca ondan bahsedeyim. 80'li 90'lı yıllarda annelerimizin giydiği kot pantolonları hepimiz fotoğraflardan falan görmüşüzdür. Genelde yüksek belli, boru paça (ne dar ne geniş) yada dar paça, üzere çok oturmayan modelleri oluyor. Bir zamanlar dalga geçtiğimiz o pantolonların şimdilerde müptelası olan bizlere ders olsun diye midir bilmem ama adları Mom Jeans olarak piyasaya sunulmuş. Şimdi hadi gelin birazda nasıl kombinlenildiklerinden bahsedelim...




Kombinlenme şekilleri aslında normal kotlardan farklı değil ama nasıl desem biraz daha elegant görünüm için size ufak tefek tavsiyelerim olacak o yüzden bu yazıyı hazırladım. Mesela crop top dediğimiz kısa üstlerle inanılmaz şık duruyorlar. Onun dışında içe sokulan gömlek, tişörtlerlede çok güzel duruyorlar. Kış aylarında olduğumuzdan uzun paltolarımızı hala giyebiliyorken onlarlada mutlaka bir kombin yapmalıyız. Yada bahar gelince kısa deri ceketlerimizlede inanılmaz şirin duracaklarını düşünüyorum. Blazer tarzı ceketlerlede ister sade ister desenli olsunlar çok iyi uyum sağlarlar. Buarada isterseniz paçalarını hafifçe katlayarak kullanmak istediğiniz boya ayarlayabilirsiniz. Altına kombinimize göre spor ayakkabı yada topuklu ayakkabı seçip giyebiliriz çünkü her ikisinide kaldırabilecek yapıdalar...



Candice Swanepoel - Kyile Jenner - Miley Cyrus


Görseller Google'dan Alıntıdır.

***

Mom jeanlerin kombin önerileri için benim aklıma gelenler bunlardı. Benim bahsetmeyi unuttuğum sizin aklınıza gelen öneriler varsa söylemekten çekinmeyin. Yalnız son bir uyarım daha olcak; bacaklarınız benim gibi biraz tombişse mutlaka deneyerek alın. Üzerinizdeki duruşuna bakın ve öyle karar verin yoksa pişman olacak hatalar yapabilirsiniz. Siz ne düşünüyorsunuz Mom jeanler hakkında? Sizde beğenip stilinize dahil ettiniz mi? Sizin fikirlerinizide mutlaka öğrenmek isterim...






You May Also Like

8 Yorum

  1. güzel yazı olmus tebrikler

    YanıtlaSil
  2. bencce cok hoslar en alt en ortadakini beğendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende beğeniyorum yaa güzel görünüyorlar. :)

      Sil
  3. güzel birtane bulsam stilime dahil edicem ama benim gibi online alışveriş yapmaktan halaa çekinenler için bulmak zor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnternetten sürekli alışveriş yapmama rağmen almaktan çekindiğim bazı ürünler vardır. Onlardan biride pantolonlardır. Dar yada bol olma, kalıbının uymaması vs. bir sürü sorun yaşanabildiğinden en güzeli gidip deneyip almak. Yani öyle kendini yalnız sanma bazı konularda bende çekimser kalırım. :)

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡