Dizi Tavsiyesi: The Fall

by - 01:30

 Merhaba canlar!

Bu ayki dizi tavsiyeleri yazımın konuğu The Fall dizisi olacak. Benim bu diziyi duymamı Jamie Dornan'ın oyunculuğu sağladı. Eee tabi Jamie Dornan'ı duymamı ve takip etmemide #FiftyShadesOfGrey filmi için Christian Grey rolüne seçilmesi sağladı. Aslında dizinin yıldız oyuncusu Gillian Anderson'mış ama şimdilerde Jamie onu solladı diye düşünüyorum. Neyse en iyisi dizi hakkında bilgiler vermeye geçeyim...



Dizinin Konusu:Paul Spector normal bir işi olan, evli ve iki çocuk babasıdır. Geceleriyse Belfast bölgesindeki profosyonel meslek sahibi iş kadınlarını gözüne kestirip öldüren bir seri katildir. Stella Gibson ise işlenen seri cinayetleri çözmek için uğraşan dedektif şefidir. Paul Spector, karmaşık ve gizemli cinayetleri işledikçe PSNI'a (Kuzey İrlanda Polis Teşkilatı) yardıma gelen Stella Gibson'da onun peşinde olacak. Konuyu en sade bu şekilde açıklayabilirdim...


Dizide dikkatimi çeken bazı karakterler;

Paul Spector: Acı danışmanlığı yapan bir seri katil. Belfast bölgesinde yaşayan iş kadınlarını ruhları bile duymadan bir güzel takip ediyor, onların hakkında bütün bilgileri iyice araştırarak öğreniyor ve en sonda öldürüyor. 

Stella Gibson: İşiyle yatıp kalkan resmen işkolik bir dedektif şefi. Kadın uykusunda bile cinayetleri aydınlatmaya uğraşıyor sonra uyanıp notlar alıyor ve uyumaya devam ediyor.

Sally Ann Spector: Paul'un çocuklarının annesi ve hemşire olan karısı. Diziyi izlemeye başladığımdan beri Paul'un karısı rolü için başka bir oyuncu bulamamışlar mı diye düşünmeden duramıyorum.

Jim Burns: Stella'yı bu işin başına getiren amiri. Değişik bir adam.

Danielle Ferrington: Normal bir polis memuruyken Stella'ya bazı konularda yardımcı olduğu için o da onu araştırma ekibine alıyor.



Görseller Google'dan Alıntıdır.

***


Dexter'ın bitmesinin ardından bir sürü polisiye-dram dizi başladı ki Imdb'si 8,2 olan The Fall'da onlardan biri. Dizinin 5 bölümden oluşan 1. sezonu yayınlandı. Her bölüm 60 dakika sürüyor. Hatta geçtiğimiz günlerde 2. sezonu yayınlanmaya başladı. Yurtdışında uzun süren diziler olduğunda sezonu kısa kesiyorlar yada kısa süreli diziler olursa sezonu uzun tutuyorlar. Ülkemizdeyse hem sezon uzun hemde bölüm süreleri çok uzun. Eğer şu sıralar güzel bir polisiye diziye başlamayı düşünüyorsanız kesinlikle The Fall'a başlayın derim. Dizi bitmesin diye 5 bölümlük sezonunu nerdeyse 10 günde bitirdim. Sizde The Fall'u izleyenlerden misiniz yada izlemeyi düşünüyor musunuz? Sizin düşünlerinizide duymak isterim...



Kendinize iyi bakın...  :)





You May Also Like

4 Yorum

  1. ben bu 50 sog hiç ortada yokken izlemiştim bunu süper bir dizidir ikinci sezonu heyecanla bekliyorum. ayrıca Jamie Dornan once upon a time da avcı rolünü de oynadı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Once Upon A Time dizisinde oynadığını biliyorum ama onu izlemedim. :)
      Evet çok güzel bir dizi. Bide 2. Sezonun sanırım 3. Bölümü yayınlandı ve dizi sitelerinde var yeni bölümleride haberin olsun. Ben 2. sezon bölümleri yayınlansın bitsin öyle izlemeyi düşünüyorum. :)

      Sil
  2. Merak ediyordum bu diziyi,bu tarz yazılar çok faydalı oluyor :) Ben de nerden hatırlıyorum diye düşünüyordum,Once Upon a Time'danmış :) Bir ara vakit bulursam başlamayı düşünüyorum ama bir saat de çok geliyor gözüme artık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa faydalı oluyorsa ne mutlu bana :) Yok canımcım 1 saat su gibi geçtiğinden bişey anlamıyorsun. Hani bazıları uzadıkça uzar ya bu öyle dizilerden değil. Once Upon A Time'ı ben hiç izlemedim ama müsait bir vakitte belki başlarım. :))

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡