Stil ikoncanı: Lena Headey

by - 01:30

 Bu seferde bir çok kişinin Game of Thrones dizisi sayesinde tanıdığı oyuncu Lena Headey'i konuk etmek istedim. 3 Ekim 1979 doğumlu İngiliz oyuncunun suratı bana hep tanıdık geliyordu ama çıkaramıyordum. Taa ki bugüne kadar! Hatırlayanınız var mı bilmiyorum ama biara Cnbc-e'de ve başka bir sürü kanalda Terminator:The Sarah Connor Chronicles diye bir dizi vardı. İşte oradaki Sarah Connor'ı canlandırmış. Belki sizde hatırlarsınız diye söylemek istedim. Neyse konumuza geri dönelim...



 Lena Headey günlük hayatında pek dışarıya çıkan tiplerden değilmiş anladığım kadarıyla. Ne zaman dışarı çıksa alışveriş falan yaparken görüntülenmiş. Genelde spor tarzda giyinmeyi tercih ettiğini söylememe gerek var mı? Amaaa arada sırada da olsa 5. fotoğraftaki gibi güzel giyinmeyide biliyormuş...



 Lena Headey'e siyahların kadını desek yeridir! Kırmızı halıda, galalarda vs. giydiği bu kıyafetleri çok sevdim. Siyahın ona yakıştığını böylece hepimizde görmüş oluyoruz gerçi siyah hangimize yakışmıyorki? Genelde kadınların en yakın arkadaşı olan siyahı o da nerdeyse üzerinden çıkarmıyor gibiymiş...


 Bu renkli kıyafetli hallerindense en çok (ortadaki) Jenny Packham elbisesini beğendim! Tabii Game of Thrones'un galasına katıldığı ilk fotoğraftaki beyaz elbiseli halininde hakkını yememek lazım. Bence o haliyle çok sade ama bir o kadarda dikkat çekici olmuş. Sizce nasıl???


 Gelelim Lena Headey'e hiç yakıştıramadığım hallerine! Bir insan nasıl bu kadar kötü seçimler yapabilir görüyorsunuz değil mi? Bu kadar güzel bir vücuda sahipken insanların neden gidipte habire böyle kıyafetler giydiğini bir türlü anlayamıyorum! O zamanlar yanlış stilistle mi çalışıyordu yoksa kendi tercihleri miydi bilemiyorum ama bu halleriyle gözüme berbat göründü. Siz nasıl buldunuz bu hallerini? Lena'nın böyle giyinebileceğini hiç tahmin edermiydiniz?



Son olarakta size Game of Thrones dizisindeki Lena Headey'in kamera arkası hallerinden birkaç kare göstermek istedim. Bu halleri benim komiğime gidiyor. Yani dönem dizisi çekiyorlar, o döneme ait kıyafetler giyiyorlar ve yanlarında normal görünümlü insanlar oluyor yada böyle kameralar oluyor ya işte o bana komik geliyor. Sizcede öyle mi? Siz ne düşünüyorsunuz?


Görseller Google'dan Alınmıştır.

***


Lena Headey hakkında şimdilik size söyleyeceklerim bu kadardı. Kadının 40 yaşında olduğuna inanabiliyor musunuz yaa? Bence taş çatlasın 33-35 gösteriyor. Ayrıca giyim tarzını olmasada oyunculuğunu çok seviyorum. Siz ne düşünüyorsunuz Lena Headey hakkında? Sizde oyunculuğunu başarılı buluyor musunuz? Peki giyim tarzını nasıl buldunuz? Sizin görüşlerinizide mutlaka öğrenmeyi çok isterim...



Kendinize iyi bakın...  :)


You May Also Like

2 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡