DIY: Atkıdan Boyunluk Yapma

by - 01:30

 Merhaba canlar!

Biara annem ve kuzenim canları sıkıldığında bana bol bol atkı ve bere örüyorlardı. O kadar çoklarki annem dağıta dağıta hala bitiremedi düşünün! Neyse ben uzun zamandır atkı kullanmıyorum hep boyunlukları tercih ediyorum. Yarıyıl tatilinde annem yine bir atkı eleme olayına girişti ve dağıttık ama tabi kıyamadıklarım oldu. Mesela bu atkım gibi. Bu atkının rengini ben oluşturmuştum. Renk renk ipleri seçmiştim ve yumak yaptırmıştık o yüzden çok seviyorum. Tabi vermeye kıyamayınca aklımıza onu boyunluğa çevirme fikri geldi...



Aslında yapması çok basit bişey. Normalde kullandığım bir boyunluğumla atkının boyunu ölçtük ve atkıdaki fazlalık kısmı söktük. Daha sonra sökülen kısmın ilmeklerini kapattık ve iki ucu birbirine diktik. Tabi bunu yaparken fotoğraflamak aklıma gelmedi o yüzden kusura bakmayın. Eski atkımın ve yeni boyunluğumun son halide işte bu şekilde. Nasıl buldunuz???


Umarım işinize yarar bir bilgi olmuştur. Sizinde kullanmadığınız ama kıyamadığınız atkılarınız varsa bu yolu denemenizi öneririm...



Kendinize iyi bakın...  :)


You May Also Like

4 Yorum

  1. Çok hoş olmuş ve güzel bir fikir güle güle kullan yeniden =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Böylesi daha pratik oldu eski haline göre hehe :))

      Sil
  2. Geçenlerde bende böyle bisey denedim annem boyunluk örmüştü süslemesini yapmıştım ama atkı gibi oldu ip kendini çok saldı güzel bir yazı olmuş teşekkürler bende sökeyim bari :)



    http://suslupuslublog.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Atkılara göre boyunluklar bana daha pratik geliyor bide alıştığımdan artık atkı kullanamıyorum o yüzden böyle bir fikir ürettik. İşine yarayacak olmasına sevindim. Rica ederim, şimdiden güle güle kullan :)

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡