Parlak ve Pürüzsüz Bir Cilt için C Vitamini Serum

by - 19:45

 



Merhaba!

Bir süredir New Essentials markasının Ultra Glow C Vitamini Serumunu deniyorum. Hatta tek başıma değil annemle birlikte deniyoruz desem daha doğru olur. Öncelikle benim cilt tipimi biliyorsunuz fazlasıyla kuru ve aşırı hassas. O yüzden deneyimlerimi bunu göz önünde bulundurarak dinlemelisiniz. Hazırsak başlayalım…


 Sabah uyandığımda cildimi su bazlı temizleyiciyle yıkıyorum. Ardından tonikle temizliyorum. Vee işte bu adımda C vitaminli serumu uyguluyorum. Sonrasında SPF içeren nemlendiricimi sürüp güne hazır oluyorum. Bu adımlarda C vitaminli serumu kullanırken cildimde şöyle gelişmeler oldu;

Cildim nemlendirici sürmüş olmama rağmen bu geçiş dönemi havalarından dolayı daha da kuru oluyor ve nemlendirici bile yetersiz gelip elimi yanaklarıma götürdüğümde pütürlü bir his oluşturuyordu. Ama C vitamini serumu rutine eklediğimden beri o his yok oldu! Ciddiyim. Onun dışında cildimin daha bir parlak göründüğünü düşünüyorum. Çok hassas ciltliler bilirki gün içinde ciltte ufak ufak kızarıklı yerler oluşabiliyor. İşte bu sorunumda şimdilik ortadan kalktı. Cildimizi yeterince nemlendirip güzelce bakmaya başlayınca ışıldamaması imkansız. Sizin son zamanlardaki cilt bakım rutininiz neler? Siz bu geçiş döneminde bakımınıza neler eklediniz? New Essencials’ın Ultra Glow C Vitamini Serumunu deneyen var mı?

 

Teşekkürler New Essencials


You May Also Like

4 Yorum

  1. markayı ve serumu merak ediyordum , paylaşımın için teşekkürler , güzel fikir verdi bana .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende merak ediyordum yeni deneme fırsatım oldu :)

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡