Modası Geldi: Beyaz Botlar

by - 01:30


Merhaba!

Ülkemize çok soğuk havalar henüz gelmemiş olabilir ama Avrupa baya soğukları yaşıyor. Doğal olarakta moda konusunda her zamanki gibi bizden önde gidiyorlar. Moda haftalarıda tüm dünyada hızla devam ederken bizde yeni trendleri görüyoruz. Beyaz botlar yeniden hepimizin dolabında yer almaya aday gösteriliyor! Açıkcası çok çiğ kaldığını düşünsemde bir yandanda 'ne kombinler yapıyorlar' diyede düşünmeden edemiyorum. Bambaşka havalara bürünerek kombin fikri vermek amacıyla sizin için bazılarını seçtim. Siz beyaz botlar hakkında ne düşünüyorsunuz?




Kendall Jenner  -  Hailey Baldwin  -  Bella Hadid


Beyaz botlar hakkında çok kararsızım. Dolabımda yer almalı mı yoksa almamalı mı bilemiyorum fakat siz dolabınızda yer alsın isterseniz diye ipucu vermek isterim. Bershka, Zara, Mango gibi markaların yeni sezon ürünlerinde yer alıyorlar ama fiyatları konusunda bişey diyemeyeceğim. Sizin fikirlerinizide duymak isterim...



Kaynak:Pinterest




You May Also Like

4 Yorum

  1. aslında çok severim bir tane de buldum asker botu modelinde ama kararsız kaldım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok bakıma ihtiyaç duymasından dolayı bende kararsızım

      Sil
  2. beyaz bot değil ama beyaz bir çizme istiyorum bu kış ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ya bu sezon dolaplar güncellenmeli :)

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡