Doa Kaş Bakım Yağı

by - 01:30


Merhaba!

Doa Kozmetik'in adını çokça duymuş fakat ürünlerini hiç kullanmamıştım. Bir süredir annem kaş bakım yağı istiyordu. Daha önce başka bir markanınkini kullanmıştım ama çokta memnun kaldığımı söyleyemem. Araştırmalarım sonucunda hem Doa Kozmetik'ten ürün denememiş olmak hemde kaş bakım yağı almış olmak için böyle bir karar verdim. İyi ki şans verip, denemişiz diyorum!

Yaklaşık 3 ay gibi bir süredir kullanıyoruz. Plastik kıllı eski bir maskaram bittikten sonra fırçasını yıkayıp kaş yağı için kullanmaya başladım. Şöyle söyleyeyim; haftada 2 yada 3 kere gece yatmadan önce kaşlarımıza sürüp öyle uyuyoruz. Zaten üzerinde de gece yatarken kullanılması tavsiye ediliyor. Buarada biraz ağır bir kokusu var. Benim aşırı koku hassasiyetim vardır ama beni rahatsız etmiyor...


Gelelim etkilerine; Annemin kaşları benimkinden daha açık sarı ve şuan baya rengi koyulaşmış durumda. Benimkiyse, ona göre daha çok koyulaştı. Koyulaştı derken sarı bir kaş ne kadar koyulaşırsa o kadar yani. Tabii koyulaşmanın yanında kaşlarımın seyrek yerlerinde kapanmalarda oldu. Bide kaş dökülmelerim baya baya azaldı. Çok aşırı dökülme olmuyordu ama yinede bana endişe veriyordu. Kısacası eğer sizde kaş bakım yağı arayışındaysanız yada benimki gibi sorunlar yaşıyorsanız bir şans verin derim. Açıkcası başka bir markayıda denemiş biri olarak kesinlikle bunu öneririm. Sizin kullandığınız yada memnun kaldığınız kaş bakım yağı var mı? Sizin fikirlerinizide duymak isterim...





You May Also Like

2 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡