Dizi Tavsiyesi: Big Little Lies

by - 01:30


Merhaba!

Upuzuunnn aradan sonra bomba gibi bir öneriyle geri döndüm! Hollywood'un en gözde oyuncularının yer aldığı bir yapımı kim beğenmez ki? Açıkcası diziyi ilk duyduğumda çok heyecanladım, farklı bişey olacağını biliyordum fakat izleme sürem sıkıntılı oldu. Şu sıralar zaman problemim var, hiçbişeye yetemiyorum. Neyse Big Little Lies'ı resmen 5 günde bitirdim ve şimdi sizlere MUTLAKA izleyin yazısını yazıyorum...



Dizinin Konusu: Yaşam standartları yüksek olan bir sahil kentindeki yaşayan insanların hayatlarının bir kısmına bizde dahil oluyoruz. Şöyle söyliyeyim herşey Jane Chapman'ın oğluyla birlikte kasabaya taşınmasıyla başlıyor ve gelişiyor. Dizide işlenen bir cinayetin nasıl geliştiğini ve sonucunda da kimin öldüğünü öğreniyoruz. Finale kadar kimin öldüğünü merak etmekten helak oluyorsunuz...




Celeste Wright (Nicole Kidman): Eskiden avukatmış tabii evlenince ve ikizleri olunca ev kadını olmuş.

Jane Chapman (Shailene Woodley): Ufak oğlunun eğitimi için kasabaya taşınan yarı zamanlı muhasebeci tam zamanlı anne.

 Madeline Martha Mackenzie (Reese Witherspoon): İki farklı adamdan iki çocuğu olan ve annelikle kafayı bozan bir kadın. Tabii çokta uslu durduğu söylenemez.

 Bonnie Carlson (Zoë Kravitz): Hippi tarzıyla kasabadaki herkesin beğendiği, son derece ateşli bulduğu ve Madeline'ın eski kocasının yeni karısı.

Renata Klein (Laura Dern): İş kadını hatta ceo bir anne. Kendi deyimiyle bu özelliklerinden kimse onu sevmiyor ve çekemiyor. 




Perry Wright (Alexander Skarsgard): Sürekli iş seyahatine çıkan psikopat bir eş. Karısıyla arasındaki psikopatça ilişkiyi açıklamak mümkün değil.

Ed Mackenzie (Adam Scott): Yeni nesil evde çalışan ve bol para kazanan eşlerden biri. Karısına deli gibi aşık ama karşılığını görebiliyor mu tartışılır.

Gordon Klein (Jeffrey Nordling): Umursamaz gibi görünen ama aslında karısına aşık ve çocuğunu seven bir adam. 


Gereğinden fazla detay veripte dizinin tadını kaçırmak istemiyorum o yüzden en anlaşılabilir şekilde size bilgi vermeye çalıştım. Dizi sadece 1 sezondan oluşuyor. Bölümleri 60 dakika sürüyor ve toplamda 7 bölüm sonunda final yapıyor. Bazı yerlerinde sıkılmadım diyemem ama görsel açıdan ve oyunculuk açısından çok beğendiğim bir yapım oldu. Siz Big Little Liesizlediniz mi? Imdb puanı 8,7 olan bu diziyi izlemeyi düşünüyor musunuz? İzleyenler buraya gelsinde azıcık konuşalım mı???


Görseller Google'dan Alıntıdır.



You May Also Like

2 Yorum

  1. 2 bölüm izleyebildim henüz ama en kısa zamanda bitireceğim tabi ki..

    YanıtlaSil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡