Coachella Festival Stili 2017

by - 01:30


Merhaba!

Her sene olduğu gibi bu senede dünyanın her yerinden insan akını devam ediyor. Bu seneki Coachella Müzik Festivali'nin ilk haftası geride kalırken katılan bazı ünlülerin kombinlerine gözatalım istedim. En son Coachella yazısını 2014 yılında yazmışım o yüzden geleneksel diyemem ama ikincisi olarak bu yazıyı buraya bırakıyorum...




Alessandra Ambrosio  -  Paris Hilton  -  Jamie Chung




Coachella'nın boho prensesi Vanessa Hudgens'ın kıyafetlerini merak etmeyen yoktur değil mi? Her sene olduğu gibi bu senede tüm gözleri üzerine çekerek ünvanının hakkını vermeyi başarıyor. Bohem tarz bu kıza çok yakışıyor...




Jenner kardeşler yine iş başında! Bu sene partilerde gezmekten eğlenmeye pek vakit ayırmıyorlar. Önceki yıllardaki gibi festivalin içinde kaybolmak yerine özel partilere iştirak ediyorlar tabii o yüzden kıyafetleride pek festival havasında görünmüyor. Kendall yine bir nebze olsada Kylie her zamanki kıyafetleriyle ortamlarda...




Nicole Scherzinger  -  Leona Lewis




Emma Roberts  -  Hailee Steinfeld  -  Hailey Baldwin  -  Sophie Turner  -  Chiara Ferragni


Dikkatimi çeken ünlüler ve kıyafetleri şimdilik bu kadardı. Aslında Katy Perry'nin rezil stili, Selena Gomez'in aşık halleri vs bir sürü konuşulabilecek konu var fakat bize şimdilik bu kadarının yeterli olacağını düşünüyorum. Buarada Şeyma Subaşı'nında Coachella'ya gitmesine ve insanların ona ''poz verme oy ver'' gibi yorumlar yapması hakkında ne düşünüyorsunuz? Bu seneki festivali ve ünlülerin kıyafetlerini nasıl buldunuz???



Kaynak:MarieClaire


You May Also Like

4 Yorum

  1. bu sene öyle çok iyi diyebileceğim hiç bir stil yok bence..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sene niyeyse festivalden çok içinde yapılan partilere ilgi varmış o yüzden katılım oranı değişik :)

      Sil
  2. Merhaba, öncelikle içeriğinizi ilgi ile inceledim ve çok sevdim,
    Katy Perrynin stiline baktım ve gerçekten de o kadar kötü ki :( Buna dair konuşulamaz bile bence... Şeyma'ya gelince kimin umurunda kız istediği kadar poz verebilir :D Gezsin, eğlesin :D
    Festivale daha önce gitmedim, konserlere gittim ancak bir festivale gitmeyi düşünüyorum ve bana kombin konusunda iyi bir kaynak oldunuz:)
    Kombinleri daha uygun fiyata denk getirme gibi bir düşünceniz var ise bu siteyi öneririm; https://www.tarz2.com/
    Sizin de bana önerileriniz olursa çok mutlu olurum. :) Yeni yazılarınızı ve görüşlerinizi merakla beklemekteyim, sevgilerimle :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öneri için teşekkürler. 😊
      İşinize yaramasına sevindim 🤗

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡