DIY: Büyük Ponponlu Bere / Big Pompom Beanie

by - 01:30

 Merhaba!

Kışın soğukluğunu tüm hızıyla devam ettirmesini fırsat bilerek size bir kendin yap projesi anlatmaya karar verdim. Bu senenin en hit trendlerinden olan Büyük Ponponlu Bereler hakkında sizinle uzunca konuştuğumuz o yazıdan sonra sıra böyle bir yazıya gelmişti fakat bir türlü yayınlayamadım. Sonunda görselleri ve yazıyı hazırladım işte karşınızda nerdeyse bütün kıştır başımdan eksik etmediğim berem...



Beremin ilhamını size anlatmadan geçmek istemedim. Hepimizin tanıdığı Amber Fillerup yani nam-ı değer Barefoot Blonde'un bir fotoğrafında görüp rengine aşık oldum! Turuncuyu daha önce hiç bu kadar sevmemiştim. Hemen yüncüye gidip benzer rengi buldum ve alıp örme işlemine başladık diyorum çünkü işin büyük kısmını annem yaptı...





1.Küçük olmasın baskılarım yüzünden annem 60 ilmek başlamıştı fakat fazlasıyla büyük oldu sonra biraz küçülttük. Yani yaklaşık 50 ilmekle başlamış olabiliriz...

2.Önü pirinç örgü görünümünde fakat arkası düz örgü olarak örüldü.Komşumuz bu şekilde pirinç örgünün daha çabuk bittiğini söylemiş ve gerçektende öyle oldu...

3.İkinci ponpon denememizde istediğim gibi kocaman oldu. :)  Ben çok büyük istediğim için ilkinde gözüme küçük geldiğinden beğenmedim...

4.Küçük gibi görünsede aslında yinede kafama göre biraz büyük. Ponponuda nedense fotoğrafta küçük çıkmış ama baya büyük. :)


Amber Fillerup'ın beresinden ilham alıpta kendi beremizi oluşturmamızın hikayesi işte bu şekildeydi. Bu bereden bir tane daha yaptık, o da 2 yaşında bir küçük hanıma hediye edildi bile. Bu yapımı oldukça basit olan ve toplamda 1 günden az sürede yapılan bereyi siz nasıl buldunuz? Sizde yapmayı düşünüyor musunuz? Sizce nasıl görünüyor? Her gören hazır mı, rengi ne kadar güzelmiş vs. diye yorumlar yapıyor fakat sizin fikirlerinizide duymak isterim...



You May Also Like

4 Yorum

  1. Çok sevimli olmuş, ben kendime yakıştırmasamda yakışanda çok hoş duruyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler tatlım, neden öyle diyorsun bence sanada çok yakışır. :)

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡