Aliexpress Alışverişim #4

by - 01:30

 Merhabalarrr!

Bu yazıyı 2-3 hafta önce paylaşmam gerekiyordu fakat anca hazırlayabildim. Bu yazıyı hazırlayacağım sırada blogumdaki bütün yazıların çalındığını farkettim. Tabii bütün moralim altüst oldu! Blogu şikayet etmeyi bulamadım sadece yazıları şikayet etmeyi bulabildim ama hepsini tek tek edemem. Ne yapacağımı bilemez durumdayım. Sizin bildiğiniz yollar varsa yardımcı olur musunuz?  İçimi döktükten sonra yazıya devam edebilirim. Yaklaşık 2-3 senedir çok popüler olan Flash Tattoolara acayip hevesim vardı. Buralardaki çeşitleri beğenmedim o yüzden hemen Aliexpress'den siparişimi verdim...




Aliexpress alışverişlerimin hepsinide farklı satıcılardan yaptığımı farkettim. Satıcıyı nasıl seçtiğimide belirtmeliyim. İhtiyacım olan kelimeyi arama çubuğuna yazıyorum ve çıkan sonuclardan en iyi satıcıyı yani yüksek puanlı ve feedbackli olanı buluyorum sonra siparişi veriyorum. 8 tane Flash Tattoo kağıdı aldım ve toplamda nerdeyse 6$ ödedim yani aldığım zaman 20TL'ye denk geliyordu! Hepsinin çok kalıcı olduğunu söyleyemem ama kötüde değiller. Bazısı 2 günde çıktı bazısı 1 haftada çıktı öylede dengesizler :)

Bu alışverişimde 23 günde geldi. İşteee böylede bir alışveriş yapmış bulunmaktayım. Sizde Flash Tattoo çılgınlığına ayak uyduranlardan mısınız? Yoksa beğenmeyenlerden misiniz? Sizin fikirlerinizide duymak isterim...




You May Also Like

6 Yorum

  1. Çok kötü olmuş bu yayınların çalınma olayı, geçmiş olsun.
    Aliexpress ten almak istediğim sırada beklettiğim yığınla şey var. Malum dolar kuru nedeniyle bekletiyorum bakalım nolcak :)
    Güle güle kullanın.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok kötü bişey ya ve elinden bişeyde gelmeyince insan sinir küpü oluyor.
      Malesef o dolar kuru kötü etkiledi ya bende bekliyorum bakalım. :)

      Sil
  2. Yazılarının çalınmasına üzüldüm :( aliexpressden alışverişi ben de seviyorum kargo free olursa baya uyguna geliyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım. Bende üzülüyorum ya :(
      Aynen aynen ben genelde ücretsiz kargoyu seçiyorum. Dediğin gibi baya uyguna geliyor :)

      Sil
  3. kimmiş o ya? Bizde şikayet edelim.Çok geçmiş olsun tatlım.Bende bu ara sürekli olarak kullanıyorum bunlardan .Ççok hoşlar bence.Tanesi 5 tlye bulabildim en uygun.Seninkiler daha uygunmuş valla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben baya uyguna getirdim dediğin gibi ama işte tek kötü yanı bekleme süresi uzun. Yaa isim verirsem tıklanması artar diye korkuyorum. Googleda benim bir yazımı arat mesela hemen çıkıyor. :((

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡